Naslov: | Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji |
---|
Avtorji: | ID Očko, Živa (Avtor) ID Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Ocko_Ziva_2018.pdf (950,42 KB) MD5: DC38B7269C1943DD8A072063364F65FA PID: 20.500.12556/dkum/06f1041d-6103-4940-a724-55734ed4387f
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Moje diplomsko delo se nanaša na področje revizije, in sicer na ovire pri učenju revizije na primeru bolonjskega univerzitetnega izobraževanja. Pri tem se nanašam na raziskave, ki so bile že v preteklosti narejene na to temo, hkrati pa tudi na lastne ugotovitve, ki sem jih pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika.
Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz 5 delov. Najprej je uvod, kjer predstavim namen, cilje diplomskega projekta in zastavim raziskovalno vprašanje, na katerega skušam odgovoriti, ter eno samo hipotezo, ki jo skušam potrditi ali ovreči. V drugem poglavju predstavim področje revizije in učenje le-te. Pri tem opredelim pojmovanje revizije, namen in cilje revidiranja. Hkrati predstavim učenje revizije na slovenskih univerzah in znanja ter kompetence revizorja. To poglavje diplomskega projekta se nanaša na delovna področja revizorja, revizorjev izdelek, znanja, spretnosti, sposobnosti, interese revizorja in na izobrazbeno pot do poklica revizorja. Največji poudarek v drugem delu diplomskega projekta dajem na poglavje, kjer je predstavljenih pet člankov, ki govorijo o ključnih ovirah pri učenju revizije. Tretji del se nanaša na sklepe o raziskavah učenja revizije. Temu pa sledi poglavje, kjer je predstavljena raziskava, v katero so zajeti študentje Ekonomske-poslovne fakultete v Mariboru. Glavna ugotovitev raziskave je, kaj so po študentovem mnenju ključne ovire pri učenju revizije. Na koncu diplomske naloge sledi še sklep ugotovitev. |
---|
Ključne besede: | revizija, ovire, izobraževanje, univerza. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [Ž. Očko] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-71016  |
---|
UDK: | 657.6 |
---|
COBISS.SI-ID: | 13136668  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:UBHHDBGL |
---|
Datum objave v DKUM: | 24.10.2018 |
---|
Število ogledov: | 917 |
---|
Število prenosov: | 127 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
OČKO, Živa, 2018, Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Očko. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71016
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev: - Zhou, Sanming (5-MELB-MS): A local analysis of imprimitive symmetric graphs. (English summary). - J. Algebraic Combin. 22 (2005), no. 4, 435--449.
- Tree-like isometric subgraphs of hypercubes
- Li, Cai Heng (5-WA-SMS): Finite s-arc transitive Cayley graphs and flag-transitive projective planes. (English summary). - Proc. Amer. Math. Soc. 133 (2005), no. 1, 31--41 (electronic)
- Larose, Benoit: Families of strongly projective graphs. - Discuss. Math. Graph Theory 22 (2002), no. 2, 271-292
- Brešar, Boštjan: Partial Hamming graphs and expansion procedures. - Discrete Math. 237 (2001), no. 1-3, 13-27
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |