Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Kulturno-Umetnostna vzgoja v procesu izobraževanja
Avtorji:
ID
Kukuruzovič, Anamarija Elizabeta
(Avtor)
ID
Denac, Olga
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kukuruzovic_Anamarija_Elizabeta_2018.pdf
(1,62 MB)
MD5: 4031E8474060D5ADD9611FC471A3A680
PID:
20.500.12556/dkum/71670a1e-6f3e-4a16-a829-3b86dbf9bf13
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Kulturno-umetnostna vzgoja je pomemben dejavnik v življenju posameznika, saj vpliva na razvoj čuta za estetiko in je že pri otrocih temelj za uravnotežen in skladen razvoj. V empiričnem delu diplomskega dela bomo raziskali kulturno-umetnostni status študentov, njihovo mnenje o potrebi po povečanju pozornosti kulturno-umetnostnim področjem v osnovni in srednji šoli, mnenje študentov o uresničevanju ciljev kulturno-umetnostne vzgoje pri njihovem dosedanjem visokošolskem izobraževanju in stališča študentov do izobraževanja in umetnosti. Rezultati kažejo, da študentje duhovnim, kulturnim in estetskim vrednotam ne pripisujejo velikega pomena. V prostem času največ pozornosti namenijo popularni in zabavni glasbi ter filmu in avdiovizualni kulturi. Študentje menijo, da bi v osnovni šoli morali posvečati največ pozornosti bralnemu področju, v srednji šoli pa uprizoritveno-umetnostnemu področju. Večina študentov meni, da sta bila pri njihovem dosedanjem visokošolskem izobraževanju najpogosteje vključena cilja razvijanja svobodnega in kritičnega mišljenja ter razvijanja domišljije, najredkeje pa cilji oblikovanja umetnostnih vrednot, izražanja lastne kulture, izražanja kultur drugih narodov in razvijanja zavesti o kulturni identiteti. Študentje so mnenja, da je kulturno-umetnostna vzgoja najpomembnejša zaradi razvoja ustvarjalnih potencialov posameznika in da je za dvig kakovosti kulturno-umetnostne vzgoje pomembno spodbujanje partnerstva med šolami ter dodatno strokovno izpopolnjevanje učiteljev.
Ključne besede:
kulturno-umetnostna vzgoja
,
študent
,
osnovnošolsko izobraževanje
,
srednješolsko izobraževanje
,
visokošolsko izobraževanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. E. Kukuruzovič]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-70014
UDK:
37.015.31:7(043.2)
COBISS.SI-ID:
23811336
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IOZW7X5F
Datum objave v DKUM:
07.05.2018
Število ogledov:
2087
Število prenosov:
208
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUKURUZOVIČ, Anamarija Elizabeta, 2018,
Kulturno-Umetnostna vzgoja v procesu izobraževanja
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. E. Kukuruzovič. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70014
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Aktivna participacija predšolskih otrok v procesu vzgoje in izobraževanja
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
Slovene teachers' attitudes of arts and cultural education in primary school
Učenje in poučevanje v visokem šolstvu
Kulturna vzgoja v vrtcu
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcih na narodno mešanem območju v Prekmurju
Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
Kulturno-umetnostna vzgoja
Zakaj je pouk likovne umetnosti v osnovni šoli pomemben?
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.03.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Culture-Art education within the educational process
Opis:
Culture-art education is an important factor in an individual's life as it influences the development of the sense of aesthetics and already in children represents the basis for a balanced and consistent development. The empirical part of the thesis will deal with the cultural-art status of students, their opinion about the need to emphasize the culture-art curriculum in primary as well as secondary school, their opinion about achieving the goals of culture-art education within the process of their current higher education and their standpoints to education and art. The findings indicate the students do not attribute great importance to the spiritual, cultural and aesthetic values. They spend their free time mostly listening to popular music, watching films and devoting time to audio-visual culture. They consider that in primary school greater emphasis should be given to reading whereas in secondary to performing arts. Most of the students feel that within the process of their current higher education two goals namely that of developing free and critical thinking and that of developing imagination have been included most frequently. On the other hand, the goals of forming artistic values, expressing one’s own culture, expressing other nations’ culture and developing the awareness of one’s own identity have been included most rarely. Students think culture-art education is of utmost importance in view of individual’s creative potential development. They also consider encouraging partnerships among schools as well as additional professional growth of teachers to be important in order to rise the quality of culture-art education.
Ključne besede:
culture-art education
,
student
,
primary education
,
secondary education
,
higher education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj