| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oblikovanje strateškega programa v podjetju z dejavnostjo zdraviliškega turizma
Avtorji:ID Hribernik, Nisa Gabrijela (Avtor)
ID Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hribernik_Nisa_Gabrijela_2017.pdf (1,91 MB)
MD5: F2F4C2881D2BF6ACC0E7C2F06C388F03
PID: 20.500.12556/dkum/07690a02-8d75-4edc-9de9-b85a8f497127
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetja potrebujejo za svoj razvoj in obstoj ustrezna in zadovoljiva sredstva. Ker okolje podjetja ni statično in se stalno spreminja, se spreminjajo tudi razpoložljive dobrine za zadovoljitev potreb ter posledično tudi potrebe. Podjetja morajo vseskozi slediti spremembam na trgu in se jim ustrezno prilagajati. Trgi so pomembna sestavina življenjskega okolja podjetja, kjer se podjetja srečujejo in usklajujejo potrebe po dobrinah s svojo ponudbo. Najprej bomo proučili teoretična izhodišča integralnega managementa s poudarkom na strateškem managementu. Pridobljena teoretična spoznanja bomo v empiričnem delu uporabili pri oblikovanju strategij in določevanju strateških poslovnih področij ter pri izdelavi strateškega programa proučevanega podjetja. V empiričnem delu magistrskega dela bomo najprej predstavili proučevano podjetje, njegov nastanek in ključne spremembe v razvoju podjetja. Podrobneje pa se bomo posvetili strategijam in strateškim poslovnim področjem podjetja. Izvedli bomo razvojno analizo vizije, politike in strategij ter strukturno analizo podjetja. Ocenili bomo razvojno zmožnost podjetja in predviden razvoj okolja proučevanega podjetja. Sledila bo proučitev okoljskih priložnosti in nevarnosti za podjetje, razvojnih prednosti in pomanjkljivosti ter celovita presoja notranjega in zunanjega okolja podjetja s pomočjo SWOT analize. Sintezo zunanjih dejavnikov bomo povzeli s pomočjo EFAS tabel, sintezo notranjih dejavnikov pa s pomočjo IFAS tabele. Na koncu bomo podali predlog strategij za podjetje in uresničitveni program planiranega razvoja podjetja.
Ključne besede:strateški management, strateško poslovno področje, strateške poslovne enote, zdraviliški turizem, program razvoja, SWOT analiza.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. G. Hribernik]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68627 Novo okno
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:12923676 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QSXWZPGF
Datum objave v DKUM:08.12.2017
Število ogledov:1154
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HRIBERNIK, Nisa Gabrijela, 2017, Oblikovanje strateškega programa v podjetju z dejavnostjo zdraviliškega turizma [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. G. Hribernik. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68627
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing a strategic program in a company active in the health tourism
Opis:Companies need adequate and satisfactory means for their development and existence. Since the business environment is not static and is constantly changing, the available goods as well as consequently needs are also changing. Companies have to constantly follow the market changes and adapt to them accordingly. Markets are an important component of the business environment where companies meet and match the needs for goods with their offers. First, we will explore the theoretical principles of integral management with the emphasis on strategic management. The acquired theoretical findings will be used in the empirical part while formulating the strategies, determining strategic business areas, and developing the strategic program of the researched company. In the empirical part, we will first present the researched company, the company formation, and the key changes in the development of the company. Next, we will focus on the strategies and the strategic business areas of the company. We will conduct a developmental analysis of the vision, policies and strategies, and the structural analysis of the company. Then, we will evaluate the business development capabilities and the anticipated development of the researched business environment. Next, we will examine the environmental opportunities and the potential business threats, as well as the development strengths and weaknesses. The SWOT analysis will help us assess the internal and external environment globally. We will be using the EFAS tables for the synthesis of the external factors; the IFAS table will be used for the synthesis of the internal factors. In the end, we will table a motion of the business strategies and of the implementation program of the company's planned development.
Ključne besede:strategic management, strategic business area, strategic business units, health tourism, development program, SWOT analysis.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici