Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv športnega pedagoga v vrtcu na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Pirnat, Simona
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pirnat_Simona_2017.pdf
(1,29 MB)
MD5: 73C7317F6730061B54503EDE82E962C6
PID:
20.500.12556/dkum/a39208f7-c8c3-432a-ba3a-3c983bf6f1d4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu z naslovom Vpliv športnega pedagoga v vrtcu na gibalne sposobnosti predšolskih otrok smo želeli ugotoviti vpliv športnega pedagoga v vrtcu na gibalne sposobnosti predšolskih otrok. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne sposobnosti predšolskega otroka. Najprej smo predstavili otrokov razvoj do tretjega leta starosti, in sicer v obdobju dojenčka in malčka, nato pa še v predšolskem obdobju. Predstavili smo faze in stopnje gibalnega razvoja. Zadnji del teoretične vsebine smo namenili športnemu pedagogu v vrtcu. V empiričnem delu smo na osnovi kavzalno-neeksperimentalne metode predstavili rezultate motoričnih testov. V raziskavo smo zajeli neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije. To je bilo 56 otrok, starih od 2 do 3 let. V eksperimentalni skupini je bilo 28 otrok iz vrtca s športnim pedagogom, v kontrolni skupini pa je prav tako bilo 28 otrok iz vrtca brez športnega pedagoga. Rezultate testov smo obdelali z deskriptivno statistiko in jih prikazali v tabelah. Za ugotavljanje razlik med dvema skupinama in vrednotenje zastavljenih hipotez smo uporabili T-test za neodvisne vzorce. Rezultati obdelave podatkov so naši zastavljeni hipotezi, da delo športnega pedagoga v vrtcu pozitivno vpliva na gibalne sposobnosti predšolskih otrok in da organizirana gibalna dejavnost v vrtcu vpliva na razvoj gibalnih sposobnosti otrok, potrdili. Med skupinama tako obstaja statistično značilna razlika (p = 0,023; p < 0,05).
Ključne besede:
predšolski otrok
,
gibalne sposobnosti
,
gibalni razvoj
,
gibalna dejavnost
,
športni pedagog v vrtcu
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Pirnat]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-68565
UDK:
796.012.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
23468552
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:U1DHTS9V
Datum objave v DKUM:
17.11.2017
Število ogledov:
2396
Število prenosov:
231
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIRNAT, Simona, 2017,
Vpliv športnega pedagoga v vrtcu na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Pirnat. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68565
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Radioterapija in njene posledice v zdravljenju pljučnega raka
Ali res obstaja alternativno zdravljenje pljučnega raka
Vloga pulmologa v diagnostiki in zdravljenju pljučnega raka
Radiološka diagnostika pljučnega raka
Drugi šoli pljučnega raka na pot
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Aktivnosti zdravstvene nege pri pacientu s pljučnim rakom
Ustno zdravje v nosečnosti in vloga medicinske sestre v šoli za starše
Vloga medicinske sestre pri trombolitičnem zdravljenju možganske kapi
Vloga medicinske sestre v estetski kirurgiji
Vloga medicinske sestre v predoperativni pripravi na histerektomijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.09.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The influence of the sports teacher in a kindergarten on the motor abilities of preschool children
Opis:
In the thesis entitled The influence of the sports teacher in a kindergarten on the motor abilities of preschool children, we wanted to determine the influence of the sports teacher in kindergarten on the physical abilities of pre-school children. In the theoretical part, we presented the abilities of a pre-school child. First, we introduced a child's development up to the age of three, in the period of infancy and toddler, and then in the pre-school period. We presented phases and degrees of motion development. The final part of the theoretical content was devoted to the sports teacher in kindergarten. In the empirical part, the results of motor tests were presented on the basis of a causal-non-experimental method. The survey included a random sample from a specific population. There were 56 children aged from 2 to 3 years. The experimental group included 28 children from kindergarten with a sports teacher. In the control group there were also 28 children from the kindergarten without a sports teacher. The results of the tests were processed with descriptive statistics and presented in the tables. To determine the differences between the two groups and to evaluate the hypotheses, we used the T-test for independent samples. The results of the data processing of our set hypothesis, that the work of the sports teacher in the kindergarten has a positive effect on the physical abilities of pre-school children and that the organized movement in the kindergarten influences the development of the child's motor abilities, has confirmed them. There is a statistically significant difference between the groups (p = 0.023; p <0.05).
Ključne besede:
preschool child
,
motor abilities
,
motor development
,
motor activity
,
sports teacher in kindergarten
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj