| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver
Avtorji:ID Mlakar, Nejc (Avtor)
ID Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lešnik, Luka (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Mlakar_Nejc_2017.pdf (2,09 MB)
MD5: 0C56837DF99A6863D783C7D160C7CFF5
PID: 20.500.12556/dkum/ce101cbd-02d5-43fe-a55d-f1ab27002d0c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Diplomsko delo opisuje optimizacijo sesalnega sistema motorja dirkalnika z namenom povečanja moči motorja. Cilj optimizacije je bil testirati vpliv različnih dolžin vstopnih cevi na masni tok zraka in tlačno valovanje v sesalnem kolektorju ter posledično na karakteristike moči in navora. V 1-D programu AVL BOOST je bil narejen numerični model motorja, na katerem so bile testirane vstopne cevi šestih različnih dolžin. Dobljeni rezultati numerične analize so bili primerjani s podatki motorja proizvajalca.
Ključne besede:Optimizacija, AVL BOOST, sesalni kolektor, karakteristike motorja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Mlakar]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68258 Novo okno
UDK:621.43.018:629.371(043.2)
COBISS.SI-ID:21268246 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IXZBU4GB
Datum objave v DKUM:22.09.2017
Število ogledov:1169
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
MLAKAR, Nejc, 2017, Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mlakar. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68258
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Racecar engine optimisation of the formula driver championship
Opis:The presented diploma work deals with optimization of a racing car intake system in order to increases engine power output. The goal of optimization was to test how different lengths of intake trumpet influence on air mass flow, pressure fluctuations and consequently on obtained engine rated power and torque. Six trumpet lengths were tested using 1-D AVL BOOST simulation program. The obtained numerical results of engine rated power and torque were compared to the information obtained from engine manufacture.
Ključne besede:Optimisation, AVL BOOST, intake manifold, engine characteristics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici