Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver
Avtorji:
ID
Mlakar, Nejc
(Avtor)
ID
Kegl, Breda
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lešnik, Luka
(Komentor)
Datoteke:
UN_Mlakar_Nejc_2017.pdf
(2,09 MB)
MD5: 0C56837DF99A6863D783C7D160C7CFF5
PID:
20.500.12556/dkum/ce101cbd-02d5-43fe-a55d-f1ab27002d0c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
Diplomsko delo opisuje optimizacijo sesalnega sistema motorja dirkalnika z namenom povečanja moči motorja. Cilj optimizacije je bil testirati vpliv različnih dolžin vstopnih cevi na masni tok zraka in tlačno valovanje v sesalnem kolektorju ter posledično na karakteristike moči in navora. V 1-D programu AVL BOOST je bil narejen numerični model motorja, na katerem so bile testirane vstopne cevi šestih različnih dolžin. Dobljeni rezultati numerične analize so bili primerjani s podatki motorja proizvajalca.
Ključne besede:
Optimizacija
,
AVL BOOST
,
sesalni kolektor
,
karakteristike motorja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Mlakar]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-68258
UDK:
621.43.018:629.371(043.2)
COBISS.SI-ID:
21268246
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IXZBU4GB
Datum objave v DKUM:
22.09.2017
Število ogledov:
1169
Število prenosov:
131
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MLAKAR, Nejc, 2017,
Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mlakar. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68258
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Sarkomi mehkih tkiv
Smernice za diagnostiko, zdravljenje in sledenje bolnikov s sarkomi mehkih tkiv in kosti
Preživetje odraslih bolnikov s sarkomi mehkih tkiv stegna
Kirurško zdravljenje pri sarkomih mehkih tkiv
Sarkomi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
An algorithm for the automatic identification of the key points in head soft tissues
Iron uptake systems among Escherichia coli isolated from skin and soft-tissue infections
ǂThe ǂeffectiveness of stretching in treating contractures of soft tissue in patients after stroke
ǂThe ǂeffect of Instrument-assisted soft tissue mobilization on ankle dorsiflexion range of motion - literature review
ǂThe ǂeffects of cooling on ankle sprain treatment
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.09.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Racecar engine optimisation of the formula driver championship
Opis:
The presented diploma work deals with optimization of a racing car intake system in order to increases engine power output. The goal of optimization was to test how different lengths of intake trumpet influence on air mass flow, pressure fluctuations and consequently on obtained engine rated power and torque. Six trumpet lengths were tested using 1-D AVL BOOST simulation program. The obtained numerical results of engine rated power and torque were compared to the information obtained from engine manufacture.
Ključne besede:
Optimisation
,
AVL BOOST
,
intake manifold
,
engine characteristics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj