Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba digitalnega marketinga v podjetju jagros, d. o. o.
Avtorji:
ID
Šek, Urška
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sek_Urska_2017.pdf
(1,27 MB)
MD5: 58EADCA21767D6418CC376BE95453E88
PID:
20.500.12556/dkum/564e7568-7848-4de3-9a17-9530bd748ed3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V svetu sodobne tehnologije nastajajo nove oblike medijev in podjetja morajo uporabljati digitalne medije, saj jim ti omogočajo lažje komuniciranje s svojimi odjemalci. Podjetja lahko izbirajo med različnimi načini družbenih omrežij ter tako ugotovijo, kateri način je najprimernejši. Digitalni marketing je način, ki je izbruhnil v svet tehnologije. Predstavlja gospodarski razcvet, saj so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne, ker so ostale v večini omejene le na standardne televizijske in časopisne oglase. Odjemalci pa so povsod postali vedno zahtevnejši in tudi bolj kritični, tako zahtevajo pred nakupom izdelkov podrobne informacije. Digitalni marketing omogoča podjetjem boljši stik s svojimi odjemalci, podjetja pa si morajo za svojo uspešnost z digitalnim komuniciranjem ustvariti sliko o svojih odjemalcih ter upoštevati njihove potrebe in želje. Da bi bilo digitalno marketinško komuniciranje čim bolj uspešno, morajo ob začetku vsakega izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti. V diplomskem projektu bomo predstavili digitalni marketing, ga primerjali s tradicionalnim, raziskali njegov razvoj, opredelili njegove strategije ter predstavili vrste digitalnih marketinških kanalov. Osredotočili se bomo na to, kako uvesti digitalni marketing v podjetje. Navedli bomo, zakaj je pomemben za podjetje ter njegove prednosti in slabosti, potem pa bomo opisali še postopek uvajanja digitalnega marketinga v podjetje.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
digitalno komuniciranje
,
trgovine Jager
,
digitalni mediji
,
tradicionalni marketing
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Šek]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67925
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
12867868
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:USN41QS5
Datum objave v DKUM:
10.11.2017
Število ogledov:
1913
Število prenosov:
422
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠEK, Urška, 2017,
Uporaba digitalnega marketinga v podjetju jagros, d. o. o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Šek. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67925
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ǂThe ǂrole of nursing in treatment of patients with psychiatric signs and symptoms in the intensive care unit
ǂThe ǂrole of nursing in the comprehensive treatment of patients with mental disorder
Stigmatizacija pacientov z duševnimi motnjami med zaposlenimi na primarnem nivoju zdravstvenega varstva
Stigma do oseb z duševnimi motnjami v zdravstveni negi
Role of nursing in assuring rights to the patients in psychiatric hospital
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Reducing the stigma of patients with mental disorders in nursing care
The role of nursing in breast cancer prevention and early detection
Nursing diagnoses of NANDA-I in hospital treatment of patients with mental disorders
THE ROLE OF THE FAMILY IN PATIENTS WITH MENTAL HEALTH PROBLEMS
Stigmatization of patients with eating disorders
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.09.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The use of digital marketing in company jagros, d. o. o.
Opis:
In the world of modern technology, it is imperative that new forms of media are created. It is essential for companies to use digital media, as it makes it easier for them to communicate with their clients. Companies are able to choose among several types of social networks to find out which one is the most appropriate. Digital marketing has become a powerful tool in the world of technology. It represents an economic revival, as traditional marketing methods have become less profitable and mainly refer only to standard television and newspaper advertisements. Clients have become more demanding and critical, as they require detailed information before purchasing products. Digital marketing enables companies to have better contact with their customers. It also helps businesses to create a picture of their clients through digital communication, and take into account their needs and desires, in order to increase their performance. In order for digital marketing communication to be as successful as possible, they have to choose the correct strategy at the beginning of each media. They have to examine all the advantages and potential weaknesses. In the diploma project we will present digital marketing. We will compare it to the traditional marketing, explore its development, define its strategies, and present the types of digital marketing channels. We will focus on how to introduce digital marketing into a business. We will highlight its importance for the company, its advantages and disadvantages, and describe the process of introducing digital marketing into the company.
Ključne besede:
digital marketing
,
digital communication
,
Jager stores
,
digital media
,
traditional marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj