| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Avtorji:ID Žitnik, Bianca (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zitnik_Bianca_2017.pdf (1,65 MB)
MD5: A35B4E46D56D8E11BDA8295A921A6E09
PID: 20.500.12556/dkum/8ffc6c94-02a8-49c9-8f6e-b55cd41bd98a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, digitalni kanali, digitalni mediji mestne turistične destinacije, marketinško komuniciranje turističnih destinacij, digitalni marketing
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Žitnik]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67468 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:12905500 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PTHC3OQB
Datum objave v DKUM:30.11.2017
Število ogledov:1633
Število prenosov:346
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽITNIK, Bianca, 2017, Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Žitnik. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67468
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Marketing communication with support of digital media in three tourist destinations
Opis:Das Ziel der Marketingkommunikation, die wichtiger Teil des Marketing-Mix ist, ist Etablierung der Kommunikation zwischen der Organisation und Kunden. Digitale Marketingkommunikation läuft zwischen den Anbietern und Kunden über digitale Kanäle und Informations- und Kommunikationstechnik. Städtische Tourismus-Destinationen darstellen ein schnell wachsendes Geschäfts- und Kulturtourismus. Lokale Tourismusorganisationen Ljubljana, Wien und Zagreb sind öffentliche Organisationen die aufgrund der zunehmenden Konkurrenz auf dem Tourismusmarkt entstanden sind und sind für Promotion und Information (sowie Organisation von Veranstaltungen) verantwortlich. Als Werkzeug der Marketingkommunikation benutzen Ljubljana, Wien und Zagreb am meisten Werbung und PR über verschiedene digitale Kanäle. Wichtigste digitale Medien sind die Websites von untersuchten Tourismus Organisationen, die in verschiedene Längen und Sprachen sind. Der Inhalt von Websites ist verschiedenen intensiven Analysen von Zielgruppen angepasst.
Ključne besede:Marketingkommunikation, digitale Kanäle, digitale medien, städtische Tourismus-Destinationen, digitaler Marketing, Marketingkommunikation von Toursismus-Destinationen


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici