Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Avtorji:
ID
Žitnik, Bianca
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Zitnik_Bianca_2017.pdf
(1,65 MB)
MD5: A35B4E46D56D8E11BDA8295A921A6E09
PID:
20.500.12556/dkum/8ffc6c94-02a8-49c9-8f6e-b55cd41bd98a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
digitalni kanali
,
digitalni mediji mestne turistične destinacije
,
marketinško komuniciranje turističnih destinacij
,
digitalni marketing
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Žitnik]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67468
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12905500
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PTHC3OQB
Datum objave v DKUM:
30.11.2017
Število ogledov:
1633
Število prenosov:
346
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽITNIK, Bianca, 2017,
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Žitnik. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67468
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pakiranje baterij na tekočem traku z robotom Fanuc M-1iA
Robotska delovna celica s 6-osnim paralelnim robotom FANUC M-1iA
Projektiranje pakirne linije nožev
Optimiranje deleža prevodnih vlaken v sestavljeni tekstiliji tipa vlaknovina - tkanina - vlaknovina za izdelavo transporntega traku
Lokalizacija in razpoznavanje baterij s strojnim vidom robotskega sistema Fanuc M-1iA
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Operacija primi-položi z robotom Fanuc LR Mate 200iD in kamero
Snovanje transportnega traku
Tračni transporter za premog
Preračun in trdnostna analiza transportnega traku za krmo
Avtomatsko vijačenje s sodelujočim robotom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.08.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Nemški jezik
Naslov:
Marketing communication with support of digital media in three tourist destinations
Opis:
Das Ziel der Marketingkommunikation, die wichtiger Teil des Marketing-Mix ist, ist Etablierung der Kommunikation zwischen der Organisation und Kunden. Digitale Marketingkommunikation läuft zwischen den Anbietern und Kunden über digitale Kanäle und Informations- und Kommunikationstechnik. Städtische Tourismus-Destinationen darstellen ein schnell wachsendes Geschäfts- und Kulturtourismus. Lokale Tourismusorganisationen Ljubljana, Wien und Zagreb sind öffentliche Organisationen die aufgrund der zunehmenden Konkurrenz auf dem Tourismusmarkt entstanden sind und sind für Promotion und Information (sowie Organisation von Veranstaltungen) verantwortlich. Als Werkzeug der Marketingkommunikation benutzen Ljubljana, Wien und Zagreb am meisten Werbung und PR über verschiedene digitale Kanäle. Wichtigste digitale Medien sind die Websites von untersuchten Tourismus Organisationen, die in verschiedene Längen und Sprachen sind. Der Inhalt von Websites ist verschiedenen intensiven Analysen von Zielgruppen angepasst.
Ključne besede:
Marketingkommunikation
,
digitale Kanäle
,
digitale medien
,
städtische Tourismus-Destinationen
,
digitaler Marketing
,
Marketingkommunikation von Toursismus-Destinationen
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj