| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Authors:ID Žitnik, Bianca (Author)
ID Završnik, Bruno (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf UN_Zitnik_Bianca_2017.pdf (1,65 MB)
MD5: A35B4E46D56D8E11BDA8295A921A6E09
PID: 20.500.12556/dkum/8ffc6c94-02a8-49c9-8f6e-b55cd41bd98a
 
Language:Slovenian
Work type:Diploma project paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Keywords:marketinško komuniciranje, digitalni kanali, digitalni mediji mestne turistične destinacije, marketinško komuniciranje turističnih destinacij, digitalni marketing
Place of publishing:Maribor
Publisher:[B. Žitnik]
Year of publishing:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67468 New window
UDC:659.3
COBISS.SI-ID:12905500 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PTHC3OQB
Publication date in DKUM:30.11.2017
Views:1633
Downloads:346
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:EPF
:
ŽITNIK, Bianca, 2017, Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : B. Žitnik. [Accessed 19 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=67468
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:18.08.2017

Secondary language

Language:German
Title:Marketing communication with support of digital media in three tourist destinations
Abstract:Das Ziel der Marketingkommunikation, die wichtiger Teil des Marketing-Mix ist, ist Etablierung der Kommunikation zwischen der Organisation und Kunden. Digitale Marketingkommunikation läuft zwischen den Anbietern und Kunden über digitale Kanäle und Informations- und Kommunikationstechnik. Städtische Tourismus-Destinationen darstellen ein schnell wachsendes Geschäfts- und Kulturtourismus. Lokale Tourismusorganisationen Ljubljana, Wien und Zagreb sind öffentliche Organisationen die aufgrund der zunehmenden Konkurrenz auf dem Tourismusmarkt entstanden sind und sind für Promotion und Information (sowie Organisation von Veranstaltungen) verantwortlich. Als Werkzeug der Marketingkommunikation benutzen Ljubljana, Wien und Zagreb am meisten Werbung und PR über verschiedene digitale Kanäle. Wichtigste digitale Medien sind die Websites von untersuchten Tourismus Organisationen, die in verschiedene Längen und Sprachen sind. Der Inhalt von Websites ist verschiedenen intensiven Analysen von Zielgruppen angepasst.
Keywords:Marketingkommunikation, digitale Kanäle, digitale medien, städtische Tourismus-Destinationen, digitaler Marketing, Marketingkommunikation von Toursismus-Destinationen


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica