Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Show document
Show document
Title:
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Authors:
ID
Žitnik, Bianca
(Author)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
UN_Zitnik_Bianca_2017.pdf
(1,65 MB)
MD5: A35B4E46D56D8E11BDA8295A921A6E09
PID:
20.500.12556/dkum/8ffc6c94-02a8-49c9-8f6e-b55cd41bd98a
Language:
Slovenian
Work type:
Diploma project paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:
Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Keywords:
marketinško komuniciranje
,
digitalni kanali
,
digitalni mediji mestne turistične destinacije
,
marketinško komuniciranje turističnih destinacij
,
digitalni marketing
Place of publishing:
Maribor
Publisher:
[B. Žitnik]
Year of publishing:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67468
UDC:
659.3
COBISS.SI-ID:
12905500
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PTHC3OQB
Publication date in DKUM:
30.11.2017
Views:
1633
Downloads:
346
Metadata:
Categories:
EPF
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽITNIK, Bianca, 2017,
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
[online]. Bachelor’s thesis. Maribor : B. Žitnik. [Accessed 19 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=67468
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Pakiranje baterij na tekočem traku z robotom Fanuc M-1iA
Robotska delovna celica s 6-osnim paralelnim robotom FANUC M-1iA
Projektiranje pakirne linije nožev
Optimiranje deleža prevodnih vlaken v sestavljeni tekstiliji tipa vlaknovina - tkanina - vlaknovina za izdelavo transporntega traku
Lokalizacija in razpoznavanje baterij s strojnim vidom robotskega sistema Fanuc M-1iA
Similar works from other repositories:
Operacija primi-položi z robotom Fanuc LR Mate 200iD in kamero
Snovanje transportnega traku
Tračni transporter za premog
Preračun in trdnostna analiza transportnega traku za krmo
Avtomatsko vijačenje s sodelujočim robotom
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Licences
License:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:
The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:
18.08.2017
Secondary language
Language:
German
Title:
Marketing communication with support of digital media in three tourist destinations
Abstract:
Das Ziel der Marketingkommunikation, die wichtiger Teil des Marketing-Mix ist, ist Etablierung der Kommunikation zwischen der Organisation und Kunden. Digitale Marketingkommunikation läuft zwischen den Anbietern und Kunden über digitale Kanäle und Informations- und Kommunikationstechnik. Städtische Tourismus-Destinationen darstellen ein schnell wachsendes Geschäfts- und Kulturtourismus. Lokale Tourismusorganisationen Ljubljana, Wien und Zagreb sind öffentliche Organisationen die aufgrund der zunehmenden Konkurrenz auf dem Tourismusmarkt entstanden sind und sind für Promotion und Information (sowie Organisation von Veranstaltungen) verantwortlich. Als Werkzeug der Marketingkommunikation benutzen Ljubljana, Wien und Zagreb am meisten Werbung und PR über verschiedene digitale Kanäle. Wichtigste digitale Medien sind die Websites von untersuchten Tourismus Organisationen, die in verschiedene Längen und Sprachen sind. Der Inhalt von Websites ist verschiedenen intensiven Analysen von Zielgruppen angepasst.
Keywords:
Marketingkommunikation
,
digitale Kanäle
,
digitale medien
,
städtische Tourismus-Destinationen
,
digitaler Marketing
,
Marketingkommunikation von Toursismus-Destinationen
Comments
Leave comment
You must
log in
to leave a comment.
Comments (0)
0 - 0 / 0
There are no comments!
Back