| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Raziskovalni pouk – pedagoški eksperiment z naravoslovno vsebino v tretjem razredu Osnovne šole Benedikt
Avtorji:ID Rogulj, Sanja (Avtor)
ID Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rogulj_Sanja_2017.pdf (1,77 MB)
MD5: 4E408D9974D54B6047E177326815A1AA
PID: 20.500.12556/dkum/e038a063-45b1-4994-9f29-fc6f6b9e7d5f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom »Raziskovalni pouk – pedagoški eksperiment z naravoslovno vsebino v tretjem razredu Osnovne šole Benedikt« sestavljajo tri celote, ki se med seboj povezujejo: teoretični, empirični in praktični del. Teoretični del predstavlja trajnostni razvoj (njegovo definicijo in vlogo v vzgoji ter izobraževanju), naravoslovne kompetence (opredelitev kompetenc in naravoslovna pismenost slovenskih učencev, vloga učitelja pri načrtovanju razvoja omenjenih kompetenc ter naravoslovni postopki), raziskovalni pouk (opisi različnih avtorjev, njegov pomen, cilji, načela, pogoji itd.) ter začetno naravoslovje in pouk z raziskovanjem. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati po-testa, s katerim smo ugotavljali znanje tretješolcev o snoveh in njihovih lastnostih po izvedbi pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu sta natančni učni pripravi, potek dela in evalvacija narejenega za eksperimentalno in kontrolno skupino. Ugotovljeno je, da raziskovalni pouk od učitelja zahteva dobro poznavanje učencev, iznajdljivost, usposobljenost za organizacijo in mnogo didaktičnega znanja. Učenci tretjega razreda ob tej strategiji pouka sicer potrebujejo veliko učiteljevega vodenja, vendar so za raziskovanje motivirani, predvsem zaradi njihove otroške zvedavosti. Sposobni so ob lastni aktivnosti graditi znanje o naravoslovnih vsebinah, ki je prav zaradi tega trajnejše.
Ključne besede:trajnostni razvoj, naravoslovne kompetence, raziskovalni pouk, spoznavanje okolja, tretji razred
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Rogulj]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66706 Novo okno
UDK:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:23328008 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TBIMPFQ1
Datum objave v DKUM:19.09.2017
Število ogledov:2131
Število prenosov:294
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ROGULJ, Sanja, 2017, Raziskovalni pouk – pedagoški eksperiment z naravoslovno vsebino v tretjem razredu Osnovne šole Benedikt [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Rogulj. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66706
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inquiry-based learning – pedagogical third grade natural science experiment at the Primary school Benedikt
Opis:Master thesis entitled » Inquiry-based learning: Pedagogical third grade natural science experiment at the Benedikt Primary school « is divided into three complementary parts: theoretical part, empirical part and practical part. Theoretical part presents sustainable development (its definition and role in upbringing and education), scientific competences (definition of these competences, Slovenian students' skills in science, teachers' role in development of mentioned competences and pedagogical processes in science education), inquiry-based learning (various author's descriptions, its meaning, goals, principles, conditions etc.), initial science education and experimental learning. Empirical part encompasses the results of after-test, that we used in order to determine the knowledge of third-graders about substances and their characteristics after performing a pedagogical experiment. Practical parts includes two thorough lesson planes, workflow and work evaluation of experimental and control group. The findings are that inquiry-based learning requires a very good teacher's knowledge about the students, resourcefulness, organization skills and detailed knowledge of pedagogy. In inquiry-based learning, third-grade students need good leadership from the teacher, but they are very motivated for exploration, especially because of their “children’s curiosity”. They are able to build sustainable knowledge about scientific contents while taking part in inquiry-learning activities.
Ključne besede:sustainable development, science competences, inquiry-based learning, science education, third grade


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici