Naslov: | Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji |
---|
Avtorji: | ID Čeh, Martin (Avtor) ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju...  ID Marič, Miha (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Ceh_Martin_2017.pdf (2,21 MB) MD5: 94CE649DC1B73E16FF577D1DF5AA5559
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: |
Z raziskavo pod naslovom »Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji« smo želeli ugotoviti, kakšna je stopnja zadovoljstva zaposlenih. Zanimalo nas je, kateri dejavniki imajo največji vpliv na zadovoljstvo zaposlenih. V reševalnih službah zdravstvenih zavodov oziroma sistemu NMP Slovenije trenutno poteka reorganizacija v smislu izgradnje urgentnih centrov in vzpostavitve dispečerske službe zdravstva Slovenije s pripadajočimi dispečerskimi centri. Glede na pričujoče spremembe sistema, nas je zanimalo stanje zadovoljstva zaposlenih v reševalnih službah.
Izvedli smo raziskavo v reševalnih službah zdravstvenih zavodov na področju vse Slovenije, posredovali smo 810 vprašalnikov v obliki e-ankete, v analizo rezultatov pa smo vključili 242 v celoti izpolnjenih vprašalnikov. V raziskavi smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah, raziskovali pa smo tudi dejavnike, ki naj bi vplivali na zadovoljstvo oziroma so s tem kakorkoli povezani. Postavili smo 9 hipotez, ki smo jih tudi potrdili. Z raziskavo smo pokrili področje celotne Slovenije ali drugače rečeno, v raziskavo smo zajeli vse statistične regije.
Ugotavljamo, da so zaposleni v reševalnih službah z delom zadovoljni, saj je povprečna vrednost zadovoljstva 5,10. To nas veseli, saj se zavedamo vpliva zadovoljstva na učinkovitost in uspešnost zaposlenega. Po drugi strani pa rezultati centralnega dela vprašalnika o splošnem zadovoljstvu kažejo na ambivalentnost. Tako ni moč govoriti ne o zadovoljstvu, niti o nezadovoljstvu. Lahko bi rekli, da je stanje dobro, z veliko možnosti za izboljšave.
Rezultati analize kažejo, da dejavniki, na podlagi katerih so bile formirane hipoteze, dejansko vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Najnižje rezultate smo opazili na področju plače, bonitet in nagrad. Menimo, da bi bile potrebne spremembe na področju plačne politike, nagrajevanja in bonitet. Po drugi strani pa smo opazili najvišje ocene na področju narave dela, sodelavcev in supervizije oziroma nadzora.
|
---|
Ključne besede: | zadovoljstvo, motivacija, NMP Slovenije, zdravstveni zavod, reševalna služba |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-66126  |
---|
COBISS.SI-ID: | 7937299  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ZSDNG6CH |
---|
Datum objave v DKUM: | 22.06.2017 |
---|
Število ogledov: | 1466 |
---|
Število prenosov: | 428 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
ČEH, Martin, 2017, Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66126
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |