Naslov: | Modna industrija: odnos potrošnic do nakupovanja modnih torbic |
---|
Avtorji: | ID Hren Špes, Tamara (Avtor) ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Hren_Spes_Tamara_2017.pdf (2,26 MB) MD5: 3BF3D8B36C29635EB8D03353F033CC6E
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Modna industrija je danes več sto milijard dolarjev vredna globalna organizacija. Z njeno pomočjo nastajajo vsa naša oblačila, obutev in modni dodatki. Sestavljena je iz mnogo ljudi po celem svetu, kamor spadajo tudi prodajalci, kupci, modni oblikovalci, stilisti in mnogi drugi povezani z modo. Moda se spreminja iz meseca v mesec, zato mora modna industrija zvesto slediti novim trenom na trgu ter znova in znova poizkušati nove ideje. Če jim ne sledi, lahko kaj hitro zapade v negativne številke in se obsodi na propad. Eden izmed najbolj donosnih izdelkov v industriji mode so poleg oblačil modni dodatki. Pomemben del le-teh predstavljajo torbice, ki so najhitreje rastoči segment v celotni industriji luksuznega blaga. Blagovne znamke pomagajo luksuzni industriji ohranjati stabilno rast in donosnost za prihodnost ter razvijati najboljše modne izdelke za trg. Le-te imajo še posebej pomembno vlogo pri nakupu modnih dodatkov kot so torbice. Za nekatere predstavljajo odločilni dejavnik nakupa, za nekatere so bolj pomembni cena, dizajn torbice, barva in drugo, saj so nakupne navade potrošnikov različne. Torbice so pomemben dodatek k vsaki ženski. Ne glede na videz, ceno, blagovno znamko ali barvo, vsaka torbica opravlja svojo funkcijo hranjenja in prenašanja ženskih stvari. Kupiti jih je mogoče že prav v vsaki trgovini. V Sloveniji sta eni izmed bolj znanih trgovin s širokim sortimentom torbic, kot tudi ostalih stvari, povezanih z galanterijo, Bags&More in La'Mans.
Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. S pomočjo domače in tuje literature v teoretičnem delu podrobneje predstavimo pomen modne industrije in blagovnih znamk, opredelimo vedenje potrošnikov in vpliv dejavnikov na njihovo nakupno odločanje ter predstavimo trg povezan z modnimi torbicami. Prav tako opišemo eno izmed slovenskih podjetij, ki ima v lasti znani trgovini na drobno s torbicami.
V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo vprašalnik, ki je bil izhodišče za zbiranje podatkov, podrobneje predstavimo analizo rezultatov pridobljenih v raziskavi ter s pomočjo dobljenih rezultatov analize preverimo zastavljene hipoteze. Namen raziskave temelji na ugotavljanju odnosa potrošnic na območju Slovenije pri nakupovanju modnih torbic. Vzporedno smo preverili prepoznavnost trgovin na drobno s torbicami Bags&More in La'Mans. Zbiranje podatkov je potekalo preko spletne strani 1KA, katere smo nato analizirali s statističnim programom SPSS.
Ugotovitve kažejo, da je torbica eden izmed najbolj priljubljenih modnih dodatkov, ki si ga ženske privoščijo v večini 1x letno in so zanjo pripravljene odšteti do 50 €. Torbico najpogosteje kupijo v trgovinah, ki se nahajajo v trgovskih centrih, pri tem je dejavnik, ki najbolj vpliva na odločitev o nakupu torbice dober dizajn torbice. Blagovna znamka torbice ženskam ni pomembna, izmed navedenih znamk je najbolj priljubljena znamka torbice, ki si jo želi velika večina, blagovna znamka Michael Kors, kateri sledita Desigual in Guess. Več kot polovica sodelujočih v anketi pozna trgovini Bags&More ter La'Mans. |
---|
Ključne besede: | modna industrija, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, torbice |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Hren Špes] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-66094  |
---|
UDK: | 366 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12783388  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:CVWM3KJX |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.07.2017 |
---|
Število ogledov: | 2720 |
---|
Število prenosov: | 256 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
HREN ŠPES, Tamara, 2017, Modna industrija: odnos potrošnic do nakupovanja modnih torbic [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Hren Špes. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66094
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |