Naslov: | Pomen in vloga učitelja pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe |
---|
Avtorji: | ID Neuvirt, Tina (Avtor) ID Habe, Katarina (Mentor) Več o mentorju...  ID Kobal, Cveto (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Neuvirt_Tina_2017.pdf (649,64 KB) MD5: F15BF99E2BA1B11F0CAC47BDDB5CBD6E
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Zadnja leta so učne težave učencev aktualna tematika učiteljev, stroke in staršev. Disleksija je sicer že dobro raziskana, a ker se ta nanaša zlasti na težave z besedili, je raziskav na tovrstnem področju v povezavi s poukom glasbe občutno manj. Namen tega magistrskega dela je bil raziskati in predstaviti značilnosti, ki se pojavljajo pri učencih z disleksijo pri pouku glasbe, in na osnovi tega opredeliti vlogo učiteljev pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe.
V metodološkem delu smo uporabili kvalitativno raziskovalno metodo. V raziskavo je bilo vključenih 14 učiteljev na osnovnih šolah, ki učijo glasbeno umetnost. Z analizo intervjujev je bilo ugotovljeno, da je znanje o disleksiji pomanjkljivo, saj se večini zdi, da nimajo usvojenih ustreznih veščin za delo z učenci z disleksijo. Izobraževanj o disleksiji se udeležijo redki, medtem ko so v času študija pridobili zgolj osnovne informacije o tem. Pred zaposlitvijo so učitelji večinoma skopo seznanjeni z informacijami o disleksiji. Zatorej sta nadvse pomembni lastna angažiranost in želja po znanju, ki jo pokažejo. Učenci z disleksijo imajo med seboj različne težave, zato se prilagoditve učiteljev posledično razlikujejo (nekaterim gre npr. odlično pri branju notne partiture, tako prilagoditve na tem področju ne potrebujejo, preostalim pa to povzroča velike težave in učitelj uporabi primerne prilagoditve). Otroci z disleksijo so načeloma uspešni pri pouku glasbene umetnosti, nekateri na določenih področjih tudi izstopajo (tj. npr. poslušalsko, ustvarjalno področje). Večina učiteljev je že predhodno seznanjena o učencu z disleksijo, o čemer jih praviloma obvestijo specialna ali socialna delavka in drugi učitelji, s katerimi pogosto sodelujejo. |
---|
Ključne besede: | učenci z disleksijo, glasbena umetnost, učitelji, prilagoditve, lastna angažiranost, uspešnost |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Neuvirt] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-66079  |
---|
UDK: | 78:37.011.3-051:616.89-008.434.5(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 23255048  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:PYPG9IL8 |
---|
Datum objave v DKUM: | 28.07.2017 |
---|
Število ogledov: | 1881 |
---|
Število prenosov: | 218 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
NEUVIRT, Tina, 2017, Pomen in vloga učitelja pri poučevanju otrok z disleksijo pri pouku glasbe [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Neuvirt. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=66079
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |