Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Alternativni pedagoški koncepti v glasbenem izobraževanju s poudarkom na petju
Avtorji:
ID
Peganc, Marija
(Avtor)
ID
Protner, Edvard
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Peganc_Marija_2016.pdf
(1,33 MB)
MD5: BC2882B315602681FD0742CA465739B8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Osnovna tema diplomskega dela z naslovom Alternativni pedagoški koncepti v glasbenem izobraževanju s poudarkom na petju je teoretična in empirična predstavitev različnih pedagoških konceptov in deležu, ki ga namenjajo glasbenemu izobraževanju in petju. Temeljni namen raziskave pričujočega diplomskega dela, je bil osvetliti določene koncepte pedagoških načel in preučiti, kolikšen delež namenjajo glasbenemu izobraževanju. Zanimalo nas je, kako pomembno se jim zdi glasbeno izobraževanje ter kako pomembno se jim v okviru glasbenega izobraževanja zdi petje. V sklopu raziskave, ki smo jo vključili v diplomsko delo, smo izvedli 14 intervjujev, v katere smo vključili različna področja alternativnih pedagoških konceptov. Tako smo poiskali kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja s področja Montessori pedagogike, kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja s področja waldorfskih pedagoških načel in kandidate, ki so odgovarjali na vprašanja pedagoških načel Edgarja Willemsa. V vzorec smo zajeli tako mnenja staršev- kot mnenja učiteljev iz vse Slovenije. Pri tem smo uporabili tehniko nestandardiziranega, polstrukturiranega intervjuja.
Ključne besede:
Alternativni pedagoški koncepti
,
Montessori
,
waldorfska šola
,
Reggio Emilia
,
Edgar Willems
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Peganc]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-64323
UDK:
37.091.4Steiner :78(043.2)
COBISS.SI-ID:
22670088
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1P6AWCFU
Datum objave v DKUM:
17.10.2016
Število ogledov:
1709
Število prenosov:
140
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PEGANC, Marija, 2016,
Alternativni pedagoški koncepti v glasbenem izobraževanju s poudarkom na petju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Peganc. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64323
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
AN ALTERNATIVE PEDAGOGICAL CONCEPTS IN MUSIC EDUCATION WITH AN EMPHASIS ON SINGING
Opis:
The basic subject of this diploma thesis with the title »Alternative Pedagogical Concepts in Music Education with an Emphasis on Singing« is a theoretical and empirical presentation of different pedagogical concepts and of how much they have been implemented in music education and singing. The research of this diploma thesis basically aims at highlighting specific concepts of pedagogical principles underlying the teaching of music as well as at studying how much of these principles have been adopted. Therefore, the main interest was to find out the importance of music education as well as what role singing plays within music education. As part of the research 14 interviews have been conducted including various fields of alternative pedagogical concepts. Candidates were asked to answer questions from the field of Montessori and Waldorf education as well as Edgar Willems music education. In addition, parents' as well as teachers' opinions throughout Slovenia have been included. Whille conducting the interviews the non-standardized, semi-structured interview technique has been used.
Ključne besede:
Alternative pedagogical concepts
,
Montessori
,
Waldorf School
,
Reggio Emilia
,
Edgar Willems
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj