| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU PRIGO, D.O.O., BREZOVICA
Avtorji:ID Pristavec, Ana (Avtor)
ID Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pristavec_Ana_2016.pdf (1,32 MB)
MD5: 3C15BAD4085D05E74E45E2DD34C4013E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo obravnavali analizo stroškov kakovosti v podjetju Prigo, d. o. o., Brezovica, ki se ukvarja izključno s storitveno dejavnostjo. Vemo, da je storitev težje merljiva, ni otipljiva in je zato tudi stroške kakovosti težje izmeriti oz. denarno ovrednotiti. V prvem delu smo opredelili pojme kakovosti, razlike med izdelkom in storitvijo ter opisali ISO standarde. Opisali smo modele stroškov kakovosti, ki se uporabljajo pri blagu, in modele stroškov kakovosti za storitev. V drugem delu diplomskega dela smo identificirali stroške kakovosti po posameznih poslovnih enotah ter jih analizirali. Podjetje nima vpeljanega posebnega sistema za spremljanje stroškov kakovosti, zato smo morali podatke za analizo izluščiti iz evidenc celotnih stroškov, nekatere pa celo na novo opredeliti. Stroške smo spremljali v poslovni enoti Transport in logistika in poslovni enoti Servis in trgovina. Analizo in primerjave smo opravljali na podlagi zbranih podatkov petletnega obdobja. Na koncu smo podali ugotovitve in predloge za izboljšanje procesov ter zmanjšanje stroškov kakovosti.
Ključne besede:kakovost, stroški kakovosti, reklamacije, management kakovosti, nadzor kakovosti, stalno izboljševanje
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63041 Novo okno
COBISS.SI-ID:7839507 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S1DX2EKT
Datum objave v DKUM:14.11.2016
Število ogledov:1793
Število prenosov:312
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PRISTAVEC, Ana, 2016, ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU PRIGO, D.O.O., BREZOVICA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=63041
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE QUALITY COST ANALYSIS IN THE COMAPANY PRIGO, D.O.O., BREZOVICA
Opis:The purpose of this thesis was to analyse of quality-related costs in the company Prigo, d. o. o., which deals exclusively with a service activity. We know that the service is hardly measurable, it is insensitive and because of this we can hardly measure the costs of quality or revalorize them financial. In the first part we defined notions of quality, differences between product and service, and we described ISO standards. We described models of quality costs which they are used by articles and models of quality costs for service. In second part of this thesis we identified quality costs of individual processes and we analysed them. The company does not have initiated special system for following quality costs. Because of this we had to selected data from evidences of total costs and some of them newly defined. We followed costs in an edifice unit Transport and Logistic and in an edifice unit Service and Commerce. We did analyses and comparisons upon understock the data of five years period. At the end we presented the proposition for improvement of processes and reduction of quality costs.
Ključne besede:quality, quality costs, complaints, quality management, quality control, continuous improvement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici