Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Odziv logističnega podjetja na izziv 4PL
Avtorji:
ID
Berglez, Katja
(Avtor)
ID
Rosi, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Berglez_Katja_2016.pdf
(1,19 MB)
MD5: B9669B672377BAE118CAFCCC7F239546
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
V magistrskem delu smo predstavili oskrbovalno verigo in zunanje izvajanje dejavnosti oziroma outsourcing. Opisali smo ponudnike logističnih dejavnosti in podrobneje predstavili tretje (3PL) in četrte osebe v logistiki (4PL), poleg tega pa smo med seboj primerjali in predstavili ponudnike logističnih storitev od 2PL do 6PL. Ugotovili smo, da je razlika med ponudniki logističnih storitev v celovitosti njihovega izvajanja, saj druge osebe v logistiki izvajajo tradicionalne logistične dejavnosti, medtem ko šeste osebe v logistiki temeljijo na informacijski tehnologiji in imajo visoko učinkovit sistem. Dobili smo vpogled, kakšne so značilnosti, prednosti in slabosti zunanjega izvajanja dejavnosti v Sloveniji in tujini. Ugotovili smo, da je na slovenskem trgu veliko zanimanje za zunanje izvajanje dejavnosti, saj podjetja v tem vidijo prednost, za zunanje izvajanje dejavnosti (outsourcing) pa raje uporabljajo pomožne dejavnosti v podjetju. Zunanje izvajanje dejavnosti v tujini narašča, ker je pri njih že utečeno poslovanje kot ponudnik 4PL, saj se ponekod že odločajo za delovanje kot 5PL. Poslovanje kot ponudnik 4PL je dražje, zato je primerno za velika globalna podjetja, ki izvajajo celovitejše storitve. V raziskavi smo se osredotočili na slovenski trg; med logističnimi podjetji smo izvedli anketni vprašalnik o zunanjem izvajanju dejavnosti in odzivu 4PL v Sloveniji. Ugotovili smo, da večina logističnih podjetij deluje kot ponudnik logističnih storitev in da na slovenskem trgu prevladujejo ponudniki 2PL in 3PL. Redkokatero podjetje želi v svoje poslovanje uvesti izključno 4PL in opustiti poslovanje kot ponudnik 3PL. Za podrobnejši vpogled, kako poteka zunanje izvajanje dejavnosti v določenem podjetju in kakšen je odziv podjetja na 4PL, smo opravili intervju s podjetjem, ki deluje kot ponudnik 3PL. Ugotovili smo, da podjetje Intereuropa d. d. kot ponudnik celovitih logističnih storitev deluje predvsem kot 3PL, vendar pa imajo tudi stranke, za katere delujejo kot 4PL, zato je njihov odziv na 4PL pozitiven in bodo v prihodnosti delovali kot kombinacija 3PL in 4PL.
Ključne besede:
logistika
,
oskrbovalna veriga
,
zunanje izvajanje dejavnosti (outsourcing)
,
3PL
,
4PL
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[K. Berglez]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62638
UDK:
005.5
COBISS.SI-ID:
512798525
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UO7UASEP
Datum objave v DKUM:
15.11.2016
Število ogledov:
1951
Število prenosov:
176
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BERGLEZ, Katja, 2016,
Odziv logističnega podjetja na izziv 4PL
[na spletu]. Magistrsko delo. Celje : K. Berglez. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62638
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Klinično-patološke značilnosti pacientk z rakom zunanjega spolovila, zdravljenih v obdobju od 1994 do 2017 v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor
Krvavitve iz prebavne cevi - nekatere epidemiološke značilnosti bolnikov v obdobju 1994-2003
Spiritualna oskrba pacientk z rakom dojke in njihovih družin
Zdravstvena nega pacientke z rakom dojke
Primerjava klinično patoloških značilnosti bolnic s trojno negativnim rakom dojk z ali brez zasevkov v bezgavkah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zdravstvena nega pacientk z rakom dojke
Klinično-patološke značilnosti malignih tumorjev mehkih tkiv
Kirurško zdravljenje bolnic z rakom materničnega vratu
Socialna izolacija pacientk z rakom dojk
Perkutana endoskopska gastrostoma pri bolnikih z rakom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The response of a logistics company to the challenge of 4PL
Opis:
The following thesis focuses on the supply chain and outsourcing. It describes the characteristics of different logistics providers and offers detailed descriptions of the third party logistics (3PL) and fourth party logistics (4PL). In addition, different logistics providers (from 2PL to 6PL) are presented and compared with each other. We found that the difference between logistics providers lies in the complexity of the implementation of activities – 2PLs perform traditional logistics activities, while 6PLs are based on information technology, on highly efficient systems. We gained insight into the characteristics, advantages and disadvantages of outsourcing activities in Slovenia and abroad. We also found that there is a high interest in outsourcing at the Slovenian market as companies see it as an advantage. They usually outsource ancillary activities. Outsourcing abroad is on the rise – the 4PL-concept is settled and some providers even use the 5PL-concept. 4PL business is more expensive, which is one of the reasons it is suitable for larger, global companies which carry out more complex services. In our study we focused on the Slovenian market. The research included different logistics companies and was based on a questionnaire consisting of questions about 4PL in Slovenia. We came to the conclusion that most of the logistics companies operate as a logistics service provider and that the Slovenian market is dominated by 2PL and 3PL providers. Hardly any company intends to implement exclusively 4PL and abandon 3PL completely. We interviewed a company, which is a 3PL provider, to gain more detailed insight into the process of outsourcing. We learned that the company Intereuropa d. d., as a provider of different logistics services, primarily acts as a 3PL. However, with certain parties it acts as a 4PL, which is why their response to the 4PL is positive, and they also intend to operate as a combination of 3PL and 4PL in the future.
Ključne besede:
logistics
,
supply chain
,
outsourcing
,
3PL
,
4PL
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj