Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VIZUALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE
Avtorji:
ID
Črešnar, Gregor
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Cresnar_Gregor_2016.pdf
(1,28 MB)
MD5: 4E65BCC071C994001933BC4048CE3CDF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Komuniciranje predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Potrebno je vedeti, da pri komuniciranju ne gre samo za izmenjavo besed, temveč ima mnogo širši pomen. Dandanes smo izpostavljeni mnogim sporočilom, ki nas obdajajo skoraj na vsakem koraku. Tega se vsekakor dobro zavedajo tudi organizacije, ki poskušajo preko različnih medijev vizualnega komuniciranja doseči svoje odjemalce. Pri tem igra zelo pomembno vlogo marketinško komuniciranje, ki je dandanes pomemben del vsake uspešne organizacije. S pomočjo vizualnih sporočil lahko organizacije učinkovito komunicirajo s ciljnimi javnostmi, zato morajo pri oblikovanju sporočil vedno poskrbeti, da so sporočila kreativna, zanimiva in pritegnejo pozornost odjemalcev. V diplomskem projektu smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali, kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vizualna sporočila vsekakor tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar sta potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila ter integracija vizualnih elementov, ki so pri tovrstnem komuniciranju ključnega pomena. V diplomskem seminarju smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vsekakor vizualna sporočila tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar je potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila in integracija vizualnih elementov, ki so pa ključnega pomena pri tovrstnem komuniciranju.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
vizualno komuniciranje
,
nakupno odločanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[G. Črešnar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61553
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12575772
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:8KXUEQRR
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
1592
Število prenosov:
174
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČREŠNAR, Gregor, 2016,
VIZUALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Črešnar. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61553
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ǂThe ǂrole of packaging in customer's purchasing decisions
ǂThe ǂimportance of country-of-origin on customers purchase decision
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂimpact of consumer impulsive buying behavior on post-purchase regret and post-purchase behavior
Accidential anchoring effect and consumer buying intentions
Effect of discount price framing on consumer buying behaviour
ǂThe ǂrole of the Instagram social medium in consumer buying behavior
Purchasing behaviour of consumers of smart homes
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
VISUAL MARKETING COMMUNICATIONS
Opis:
Communication represents a very important part of our everyday lives. Communication itself is not just an exchange of words, it has a much broader meaning. Nowadays we are exposed to hundreds of different messages that surround us at every step. Organizations which are trying to reach their target audiences through various media channels are certainly well aware of that. Marketing communications play a key role in this case and represent an important part of every successful organization. With the help of visual communication, organizations can effectively communicate with their target audiences. But in doing so, it is important to make sure that the visual messages are designed in a creative way and interestingly presented. In this diploma we defined specificities of visual communication and presented its basic qualities in marketing communications mix. We examined how visual marketing communications influence the purchasing decisions of consumers and which factors contribute to the faster and easier decisions when buying. We have found that visual messages definitely contribute to facilitating purchase decisions, but it is crucial that the messages are well designed and that the visual elements are fully integrated into the message.
Ključne besede:
marketing communications
,
visual communication
,
purchasing decisions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj