Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PONOVNA UVELJAVITEV VAJENIŠTVA V SLOVENSKI ŠOLSKI SISTEM
Avtorji:
ID
Pizzoni, Iris
(Avtor)
ID
Miglič, Gozdana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Marič, Miha
(Komentor)
Datoteke:
VS_Pizzoni_Iris_2016.pdf
(773,07 KB)
MD5: 380CF7F0AE170E1B6B48A98549354242
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo raziskali, kako je bilo v preteklosti urejeno vajeništvo v Sloveniji in kakšno je trenutno stanje. Zanimala nas je tudi ureditev vajeništva v nekaterih drugih evropskih državah ter njegovi pozitivni učinki. Pri raziskavi pozitivnih učinkov vajeništva v evropskih državah smo ugotovili, da se je strukturno nesorazmerje zmanjšalo, saj so mlade z vajeništvom spodbudili k vpisu v srednje poklicne šole. Bistveno se je izboljšala strokovna usposobljenost dijakov. Zaradi tega so si dijaki povečali svoje zaposlitvene možnosti. Posledično se je v državah z urejenim sistemom vajeništva znižala stopnja brezposelnosti med mladimi. Namen diplomske naloge je bil tudi preučiti, ali na strani delodajalcev obstaja interes za ponovno uveljavitev vajeništva v slovenski šolski sistem. Za to raziskavo smo med delodajalce razdelili anonimni anketni vprašalnik. Z njegovo pomočjo smo pridobili odgovore na naša raziskovalna vprašanja in potrdili oz. ovrgli zastavljene hipoteze. Z analizo pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključka, da so delodajalci naklonjeni ponovni uvedbi vajeništva v slovenski šolski sistem, vendar pa niso pripravljeni nositi stroškov izvajanja vajeništva. Menimo, da je ponovna uvedba vajeništva nujno potrebna, vendar morajo to spoznati vsi udeleženci pogajalskega procesa, ki bodo sodelovali pri sprejemanju in usklajevanju zakona. Z opravljeno raziskavo smo dokazali, da na strani delodajalcev ta interes obstaja.
Ključne besede:
− vajeništvo
,
− delodajalci
,
− dijaki.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60953
COBISS.SI-ID:
7841811
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7YPRISDZ
Datum objave v DKUM:
15.11.2016
Število ogledov:
1547
Število prenosov:
108
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIZZONI, Iris, 2016,
PONOVNA UVELJAVITEV VAJENIŠTVA V SLOVENSKI ŠOLSKI SISTEM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60953
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Socialni sistem in njegova okolja
Randall Collins: Max Weber, kratek oris
Factors influencing the decision to study nursing
Racionalne podlage religije
THE MOST IMPORTANT SOCIOLOGICAL THEORIES AND THEIR CONTRIBUTION TO CRIMINOLOGY
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Peter Stankovič: Družbena struktura in človekovo delovanje
Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
Stephen P. Turner Brains/Practice/Relativism: social theory after cognitive science
Samomori v prekmurski regiji v obdobju od leta 1990 do leta 1999
Dileme posocialističnega razvoja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
REESTABLISHMENT OF APPRENTICESHIP IN SLOVENIAN EDUCATIONAL SYSTEM
Opis:
In this thesis we have researched how apprenticeship used to be regulated in the past and what the situation is like now. We were also interested in apprenticeship regulations in some other European countries and its positive effects. When researching positive effects of apprenticeship in other European countries, we have found out that the structural imbalance has decreased because the youth had been encouraged to enrol in vocational schools. Students' professional competence has increased substantially. That is how students have improved their employment possibilities. Subsequently, the unemployment rate in countries with regulated apprenticeship system has lowered. The intention of this thesis has also been to analyze whether the employers are interested in re-establishment of apprenticeship system into Slovenian school system. In order to conduct this research, we have carried out an anonymous survey among the employers. The survey provided us with answers to our research questions and either confirmed or refuted the hypotheses. By analyzing the obtained results, we have concluded that the employers are interested in re establishment of apprenticeship system, but are not willing to cover the costs. We believe that the re-establishment of apprenticeship is necessary, but this needs to be recognized by all the participants in the negotiation process who will be involved in the process of adoption and harmonisation of the law. With the conducted research we have established that on the employers' part this interest exists.
Ključne besede:
− apprenticeship
,
− employers
,
− students.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj