Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Show document
Show document
Title:
BRALNA SOCIALIZACIJA
Authors:
ID
Halas, Tjaša
(Author)
ID
Jazbec, Saša
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
UN_Halas_Tjasa_2016.pdf
(1,04 MB)
MD5: 407D26571B96EB4415BE911B6A4669C2
Language:
Slovenian
Work type:
Bachelor thesis/paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
FF - Faculty of Arts
Abstract:
Na proces bralne socializacije vplivajo različni faktorji. Le-ti obenem vplivajo tudi na razvoj otrok in mladostnikov. Vplivi so lahko neformalni (npr. družina, vrstniki in prostočasne aktivnosti) in formalni (npr. šola). V procesu bralne socializacije ima največji vpliv na otroka in mladostnika družina. Bralna socializacija je pomembna, tako za branje v maternem kakor tudi v tujem jeziku in posledično ključno vpliva tudi na produktivne jezikovne spretnosti posameznikov v maternem in tujem jeziku. Pomenu bralne socializacije v zgodnjem obdobju je namenjeno veliko, a še zmeraj premalo pozornosti, saj kot kažejo PISA in podobne študije bralne pismenosti, rezultati niso ugodni. V tej nalogi se bo obravnaval potek bralne socializacije pri osnovnošolcih, v ospredju pa bo tudi vprašanje, kako se osnovnošolci v času velikega vpliva medijev spopadajo z branjem knjig. Vsi se naučimo brati ob pomoči druge osebe, zato je moj namen ugotoviti, kdo je otroke popeljal v svet knjig in jih naučil brati.
Keywords:
branje
,
socializacija
,
bralna socializacija
,
družina
,
učenci
,
intervju.
Place of publishing:
Maribor
Publisher:
[T. Halas]
Year of publishing:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60918
UDC:
028-053.5:(043.2)
COBISS.SI-ID:
22531080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:U7GHKXSD
Publication date in DKUM:
20.09.2016
Views:
964
Downloads:
150
Metadata:
Categories:
FF
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HALAS, Tjaša, 2016,
BRALNA SOCIALIZACIJA
[online]. Bachelor’s thesis. Maribor : T. Halas. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=60918
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Analiza družbene odgovornosti logističnih podjetij v Sloveniji
Analiza družbene odgovornosti transportnih podjetij v Sloveniji
Analiza družbene odgovornosti v javnih komunalnih podjetjih v Sloveniji
Sedem ali manj osrednjih vsebin družbene odgovornosti?
Primerjalno pravni vidik družbene odgovornosti v javnih podjetjih
Similar works from other repositories:
Institucionalizacija družbene odgovornosti v Sloveniji: primer delovanja Inštituta IRDO
Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
Vključevanje družbene odgovornosti v strategije legitimnosti podjetja Lafarge cement d.o.o.
Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah
Družbena odgovornost v izbranem podjetju
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Secondary language
Language:
German
Title:
LESESOZIALISATION
Abstract:
Den Prozess der Lesesozialisation beeinflussen verschiedene Faktoren, die sich auch auf die Entwicklung von Kindern und Jugendlichen auswirken. Die Faktoren können entweder informeller oder formeller Art sein. Zu den informellen gehören die Familie, Gleichaltrige und Freizeitaktivitäten und zu den formellen gehört die Schule. Die Familie hat bei dem Prozess der Lesesozialisation einen entscheidenden Einfluss auf die Kinder und Jugendliche. Lesesozialisation ist wichtig für das Lesen sowohl in der Muttersprache als auch in der Fremdsprache. Das Problem, das in der Diplomarbeit bearbeitet wird, ist es zu erfahren, wie sich die Lesesozialisation bei den Grundschülern zeigt und in welchem Maße sich die Schüler in der Zeit, wo die Medien einen großen Einfluss auf uns haben, mit dem Bücherlesen beschäftigen.
Keywords:
Lesen
,
Sozialisation
,
Lesesozialisation
,
Familie
,
Schüler und Schülerinnen
,
Interview
Comments
Leave comment
You must
log in
to leave a comment.
Comments (0)
0 - 0 / 0
There are no comments!
Back