| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:BRALNA SOCIALIZACIJA
Authors:ID Halas, Tjaša (Author)
ID Jazbec, Saša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf UN_Halas_Tjasa_2016.pdf (1,04 MB)
MD5: 407D26571B96EB4415BE911B6A4669C2
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Abstract:Na proces bralne socializacije vplivajo različni faktorji. Le-ti obenem vplivajo tudi na razvoj otrok in mladostnikov. Vplivi so lahko neformalni (npr. družina, vrstniki in prostočasne aktivnosti) in formalni (npr. šola). V procesu bralne socializacije ima največji vpliv na otroka in mladostnika družina. Bralna socializacija je pomembna, tako za branje v maternem kakor tudi v tujem jeziku in posledično ključno vpliva tudi na produktivne jezikovne spretnosti posameznikov v maternem in tujem jeziku. Pomenu bralne socializacije v zgodnjem obdobju je namenjeno veliko, a še zmeraj premalo pozornosti, saj kot kažejo PISA in podobne študije bralne pismenosti, rezultati niso ugodni. V tej nalogi se bo obravnaval potek bralne socializacije pri osnovnošolcih, v ospredju pa bo tudi vprašanje, kako se osnovnošolci v času velikega vpliva medijev spopadajo z branjem knjig. Vsi se naučimo brati ob pomoči druge osebe, zato je moj namen ugotoviti, kdo je otroke popeljal v svet knjig in jih naučil brati.
Keywords:branje, socializacija, bralna socializacija, družina, učenci, intervju.
Place of publishing:Maribor
Publisher:[T. Halas]
Year of publishing:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60918 New window
UDC:028-053.5:(043.2)
COBISS.SI-ID:22531080 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:U7GHKXSD
Publication date in DKUM:20.09.2016
Views:964
Downloads:150
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:FF
:
HALAS, Tjaša, 2016, BRALNA SOCIALIZACIJA [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : T. Halas. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=60918
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:German
Title:LESESOZIALISATION
Abstract:Den Prozess der Lesesozialisation beeinflussen verschiedene Faktoren, die sich auch auf die Entwicklung von Kindern und Jugendlichen auswirken. Die Faktoren können entweder informeller oder formeller Art sein. Zu den informellen gehören die Familie, Gleichaltrige und Freizeitaktivitäten und zu den formellen gehört die Schule. Die Familie hat bei dem Prozess der Lesesozialisation einen entscheidenden Einfluss auf die Kinder und Jugendliche. Lesesozialisation ist wichtig für das Lesen sowohl in der Muttersprache als auch in der Fremdsprache. Das Problem, das in der Diplomarbeit bearbeitet wird, ist es zu erfahren, wie sich die Lesesozialisation bei den Grundschülern zeigt und in welchem Maße sich die Schüler in der Zeit, wo die Medien einen großen Einfluss auf uns haben, mit dem Bücherlesen beschäftigen.
Keywords:Lesen, Sozialisation, Lesesozialisation, Familie, Schüler und Schülerinnen, Interview


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica