Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Dejavniki, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega dela na osnovnih šolah
Avtorji:
ID
Kepe, Kristina
(Avtor)
ID
Ivanuš-Grmek, Milena
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kepe_Kristina_2016.pdf
(1,36 MB)
MD5: 6DAB0C2DFCB2690E7CB8F739B5005306
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrska naloga obravnava dejavnike, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa in je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu magistrska naloga prikazujemo različne opredelitve kakovosti ter lastnosti kakovostne šole, nato pa tudi lastnosti kakovostnega učitelja. V nadaljevanju smo prikazali izhodišča ter pomen ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti za šolske institucije. V zadnjem delu teoretičnega dela pa smo se osredotočili na prikazovanje dejavnikov, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa. Strokovna literatura opredeljuje dejavnike kakovosti vzgojno-izobraževalnega procesa predvsem s terminom kazalniki kakovosti, zato smo tudi v magistrski nalogi uporabili termin kazalniki in ne dejavniki, kot je zapisano v naslovu naloge. Drug del magistrske naloge je empirični del, v katerem prikazujemo rezultate raziskave, ki smo jo opravili na Dvojezični Osnovni Šoli 1 Lendava (v nadaljevanju DOŠ1 Lendava). Rezultati opravljene raziskave predstavljajo kazalnike kakovostne šole po mnenju učencev DOŠ1 Lendava in njihovih staršev, zadovoljstvo učencev in staršev s kakovostjo šole, ki jo obiskujejo učenci ter mnenja anketirancev za izboljšanje kakovosti obstoječega vzgojno-izobraževalnega procesa. Ob koncu magistrske naloge pa predstavljamo še sklepne ugotovitve.
Ključne besede:
kakovost
,
vzgojno-izobraževalni proces
,
kakovostna šola
,
evalvacija
,
ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti
,
pristopi
,
kazalniki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Kepe]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60208
UDK:
37.014.61(043.2)
COBISS.SI-ID:
22424840
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:X51BI1IM
Datum objave v DKUM:
12.08.2016
Število ogledov:
2261
Število prenosov:
253
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KEPE, Kristina, 2016,
Dejavniki, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega dela na osnovnih šolah
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Kepe. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60208
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv različnih tehnologij izdelave na lastnosti vzmetnih jekel
Odziv mehanskih lastnosti na mikrostrukturne spremembe jekla 16MnCrS5
Integrirani avtoregresijski modeli s premikajočimi sredinami za napovedovanje porabe električne energije
Statistična obdelava in vrednotenje stabilnosti podatkov
Vplivni parametri na koncentracijo škodljivih izpušnih plinov bencinskega motorja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Modeliranje obrabe valjev na prvem horizontalnem ogrodju konti proge pri programu valjanja Ø20-58 mm v železarni Štore steel
Kritična velikost vključka v vzmetnem jeklu in genetsko programiranje
Regresija
Beta regresija
Izbira spremenljivk v multivariatnih modelih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The factors that influence the quality of primary school education
Opis:
This thesis discusses the factors which affect the quality of the educational process. It consists of two parts – theoretical and empirical. In the theoretical part various definitions of quality and the characteristics of a quality school and a quality teacher are presented. In addition, the basis and the significance of determining and ensuring the quality of educational institutions are discussed. In the last part of the theoretical part the focus is laid on the factors which affect the quality of the educational process. The academic literature refers to the quality factors of the educational process with the term quality indicators. Therefore, this term is used in the thesis despite the title. In the empirical part the results of the survey that was conducted at the bilingual primary school Dvojezična osnova šola I Lendava (hereinafter DOŠ I Lendava) are presented. These results show the indicators of a quality school according to the opinions of the pupils and their parents, the contentment of the pupils and their parents with the school quality and the opinions of the respondents on the quality improvement of the existing educational process.
Ključne besede:
quality
,
educational process
,
quality school
,
evaluation
,
determine and ensure quality
,
approaches
,
indicators
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj