Naslov: | UVAJANJE TABLIČNIH RAČUNALNIKOV V PROCESU POUKA |
---|
Avtorji: | ID Kos, Nina (Avtor) ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Kos_Nina_2016.pdf (1,11 MB) MD5: 8653B78616E892ACA7B1E4C9E4D75528
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Diplomska naloga predstavlja empirično delo o uvajanju tabličnega računalnika v proces pouka. Osnovni namen naloge je preučiti, kako uporaba tabličnega računalnika vpliva na značilnosti pouka. Za osvetlitev tega problema smo se osredotočili na učence in učitelje iz dveh srednjih šol, ki so sodelovali v pilotnem projektu Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja, kjer so uvajali tablični računalnik v proces pouka. Z deskriptivno kavzalo-neeksperimentalno metodo smo s pomočjo ankete in lestvico stališč želeli ugotoviti, kako uporaba tabličnega računalnika vpliva na pripravo in izvajanje pouka, kako vpliva na medosebne in delovne odnose, na motivacijo, na uspeh in aktivnost učencev ter skušali ugotoviti, kaj predstavlja uporaba tabličnega računalnika učiteljem. Cilj naloge je bil, ugotoviti subjektivne predstave učinkov uvedbe tabličnega računalnika pri pouku. Analiza rezultatov je pokazala, da prihaja do sprememb v izobraževalnem procesu, kar se tiče metodičnih postopkov, vendar pa ne vpliva na ostale značilnosti pouka. Tako ni prišlo do sprememb pri motivaciji učencev, ni se povečala učenčeva aktivnost pri pouku ter se ni izboljšal uspeh učencev zaradi uporabe tabličnega računalnika pri pouku. S preverjanjem hipotez smo ugotovili, da izkušnje učiteljev, ki so jih pridobili z uporabo tabličnega računalnika pri pouku niso odvisne od tega, ali so učitelji predhodno že uporabljali tablični računalnik; pridobljene izkušnje učiteljev, ki so jih pridobili z uporabo tabličnega računalnika pri pouku se ne razlikujejo glede na splošno naklonjenost učiteljev k digitalizaciji pouka; med učitelji, ki so izboljšali svoje digitalne kompetence in tistimi, ki jih niso, ne obstajajo razlike v uporabi tabličnega računalnika pri pouku. Rezultati so tudi pokazali, da se mnenja med učitelji in učenci glede aktivnosti učencev pri pouku razlikujejo ter da uporaba tabličnega računalnika pri pouku ne vpliva na uspeh učencev. |
---|
Ključne besede: | Inovativna pedagogika, IKT, didaktični pripomoček, uvajanje tabličnega računalnika, spremembe značilnosti pouka |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Kos] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-59826  |
---|
UDK: | 37.01/.09(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22419464  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:W3GAM2HA |
---|
Datum objave v DKUM: | 16.08.2016 |
---|
Število ogledov: | 1731 |
---|
Število prenosov: | 207 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
KOS, Nina, 2016, UVAJANJE TABLIČNIH RAČUNALNIKOV V PROCESU POUKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Kos. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59826
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |