Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcu
Avtorji:
ID
Vasiljevič, Janja
(Avtor)
ID
Jurančič, Klementina Penelope
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kukovec, Melita
(Komentor)
Datoteke:
UN_Vasiljevic_Janja_2016.pdf
(3,88 MB)
MD5: 039731834AA1831D87C508F1214813F3
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V današnjem multikulturnem oz. večjezičnem svetu pridobiva zgodnje učenje vsaj enega tujega jezika v predšolskem obdobju vedno več zagovornikov, ne le s strani strokovnjakov, temveč tudi staršev. Poučevanje tujega jezika v tako zgodnjem obdobju otrokovega razvoja seveda zahteva poseben pristop. Večina strokovnjakov danes priporoča predvsem dve metodi: t. i. naravni pristop in metodo celostnega telesnega odziva. Namen naloge je podrobneje predstaviti te pristope, s praktično izvedbo ugotoviti njihovo stopnjo učinkovitosti in poudariti pomen zgodnjega usvajanja tujega jezika, in sicer skozi pripovedovanje zgodbic v ciljnem jeziku, v tem primeru v angleščini. Posvetiti sem se želela predvsem otrokom, njihovemu doživljanju, dojemanju in odzivanju na neznane vsebine ter morebitnim težavam pri usvajanju novega znanja.
Ključne besede:
zgodnje učenje
,
angleščina
,
zgodbice
,
igra
,
naravni pristop
,
celostni telesni odziv
,
lutke.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Vasiljevič]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59514
UDK:
811.111'243:373.2.016(043.2)
COBISS.SI-ID:
22506760
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XIEIOONI
Datum objave v DKUM:
12.09.2016
Število ogledov:
1770
Število prenosov:
230
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VASILJEVIČ, Janja, 2016,
Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcu
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Vasiljevič. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59514
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Play to learn - storytelling in english as a foreign language for kindergarten
Opis:
In today´s multicultural and plurilingual world early language learning at the pre-school stage is considered a necessity by the experts, as well as the parents. Teaching a foreign language at such an early stage naturally requires special approaches. Most experts encourage the so-called Natural Approach and the Total Physical Response (TPR) method. The purpose of this paper is to present these and to test them in a kindergarten classroom to find out how efficient they are and consequently, to emphasize the advantages of early language learning by storytelling in the target language, i. e. English in this case. I wanted to focus on the children, their perception and comprehension, as well as reactions to the unknown and possible difficulties they may have while acquiring new knowledge.
Ključne besede:
ELL
,
English
,
stories
,
play
,
Natural Approach
,
TPR
,
puppets.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj