| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE
Avtorji:ID Kaučič, Maja (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Kaucic_Maja_2016.pdf (13,93 MB)
MD5: E8A1B2B9506C77910C2A8E61AC6052FC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Celostna grafična podoba je osrednje vizualno sredstvo podjetja, prek katerega to komunicira informacije o svoji identiteti, dosega prepoznavnost ter vzbuja želene vtise in občutke pri ciljnih skupinah. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se posvetili osvetljevanju osnovnih pojmov: identiteta podjetja, celostna grafična podoba ter predstavili metode in postopke za njeno snovanje. Na temelju pridobljenih znanj smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo na primeru podjetja Črtica in druge zgodbe. S tem namenom smo analizirali izbrano podjetje, njegova okolja ter izluščili za nas relevantne metode in postopke, ki so nam pomagali do končnega izdelka. V sklepni fazi smo celostno grafično podobo implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede:vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Kaučič
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59248 Novo okno
UDK:655.26(043.2)
COBISS.SI-ID:19627798 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FQMECXDN
Datum objave v DKUM:06.06.2016
Število ogledov:8921
Število prenosov:1046
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KAUČIČ, Maja, 2016, CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kaučič. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59248
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CORPORATE VISUAL IDENTITY: FROM INITIAL CONCEPT TO FINAL IMPLEMENTATION
Opis:The visual identity is the central visual means of the company through which it communicates the information about its identity, reaches visibility and inspires desired impressions and feelings in target groups. The theoretical part of the graduation thesis focuses on shedding light on the basic concepts: company identity, visual identity and presentation methods and means for its design. The practical part covers the creation of a visual identity on the example of the company Črtica in druge zgodbe based on the acquired knowledge. For this reason we have analysed the chosen company, its environment and extracted the methods and relevant processes which helped towards achieving the final result. In the final phase the visual identity was implemented in means of communication.
Ključne besede:visual communication, graphic design, visual identity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici