Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Aplikativni vidiki filmske vzgoje pri pouku sociologije v gimnaziji
Avtorji:
ID
Bedenik, Barbara
(Avtor)
ID
Tavčar Krajnc, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Petek, Polona
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Bedenik_Barbara_2016.pdf
(8,28 MB)
MD5: CA536BF47359821AE2C60E7D04ED9E91
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V pričujoči magistrski nalogi smo proučili problematiko politične participacije mladih in jo povezali s poukom sociologije. Primerjalno so predstavljene slovenske raziskave politične participacije mladih (Miheljak, 1996; Erjavec, 2004; Kirbiš in Flere, 2010). Preverjali smo, ali lahko z vključevanjem filma v pouk sociologije spodbujamo politično participacijo dijakov in v večji meri dosegamo učne cilje, postavljene z Učnim načrtom (2008). Zanimalo nas je tudi, če lahko s filmskimi dejavnostmi spodbujamo kritično mišljenje (Rupnik Vec in dr., 2009). V ta namen so najprej predstavljeni teoretični prispevki na področju didaktike filmske vzgoje (Bluestone, 2000; Gregg, 1995; Rugelj, 2006). Na teoretični osnovi (Russelov model, model spodbujanja kritičnega mišljenja po C. Wade in Hillov model) so pripravljene učne priprave za izvedbo filmskih delavnic. Za filme Razredni sovražnik, Persepolis in Val so napisane filmske analize. V pričujoči nalogi je predstavljen projekt Posodobitev gimnazije ter Didaktična prenova in evropski oddelki (Pavlič Škerjanc, Rutar in Rutar Ilc, 2012). Z anketnima vprašalnikoma je bila med gimnazijskim učitelji sociologije in dijaki II. gimnazije Maribor izvedena raziskava o vključevanju filmske vzgoje v pouk, ki je potrdila, da je s filmsko vzgojo mogoče spodbujati kritično mišljenje dijakov in njihovo politično participacijo ter v večji meri dosegati zastavljene učne cilje.
Ključne besede:
filmska vzgoja
,
učni cilji sociologije
,
politična participacija mladih
,
kritično mišljenje
,
filmska analiza
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Bedenik]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59123
UDK:
373.5.091.3:316:791.51(043.2)
COBISS.SI-ID:
22670856
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EBFQKWL7
Datum objave v DKUM:
17.10.2016
Število ogledov:
2682
Število prenosov:
523
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BEDENIK, Barbara, 2016,
Aplikativni vidiki filmske vzgoje pri pouku sociologije v gimnaziji
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Bedenik. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59123
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model daljinskega ogrevanja v Črni na Koroškem
REMOTE WOOD BIOMASS HEATING AT FARM KADIVEC
POSSIBILITIES OF USING BIOMASS AS AN ALTERNATIVE SOURCE OF HEAT ENERGY IN SLOVENIA
Heat losses calculation and choosing the correct biomass furnace in Primary School Koprivnica
Example of sanation with moisture problems in holiday house at Okroglice
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Plinifikacija stanovanjskega objekta za ogrevanje
Pregled trga solarnih ogrevalnih sistemov v Sloveniji
Industrial boilers and combustion chambers for biomass burning
Tržna analiza čistilcev zraka z vgrajenimi filtri na osnovi fotokatalize
Trženje radiatorskih vlažilnikov in čistilnikov zraka
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Film as a teaching instrument, encouraging secondary-school students' political participation and critical civil attitude
Opis:
The present thesis deals with the problem of youth political participation and connects it with sociology lessons in school. Several Slovene researches of youth political participation are presented and compared (Miheljak, 1996; Erjavec, 2004; Kirbiš in Flere, 2010). The thesis examines whether it is possible to enhance youth political participation by implementing films in sociology lessons and so achieve to a greater extent the learning objectives, set by the National Curriculum (2008). It also examines if classroom activities connected with film could enhance critical thinking (Rupnik Vec in dr., 2009). For these purposes, the thesis first presents the theoretical background in the field of film education and teaching methods (Bluestone, 2000; Gregg, 1995; Rugelj, 2006). Lesson plans for film workshops have been constructed on the theoretical basis (Russel's model, Model of Critical Thinking by C. Wade and Hill's model). For the films Class Enemy, Persepolis and The Wave film analyses have been written. The thesis also presents the project Posodobitev gimnazije (Updating the curriculum in grammar schools) and didaktična prenova in evropski oddelki (New didactic approaches and European classes) (Pavlič Škerjanc, Rutar in Rutar Ilc, 2012). A research based on two questionnaires has been conducted among the grammar school sociology teachers in Slovenia and students of II. gimnazija Maribor on implementing film education in sociology lessons. The research has shown that both, critical thinking and youth political participation can be encouraged by film education. It has also shown that the learning objectives set by National Curriculum can to a greater extent be achieved by lesson activities connected with film.
Ključne besede:
film education
,
learning objectives in sociology lessons
,
youth political participation
,
critical thinking
,
film analysis
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj