Title: | MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O. |
---|
Authors: | ID Žohar, Ines (Author) ID Smogavc Cestar, Andrej (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | VS_Zohar_Ines_2016.pdf (1,07 MB) MD5: 7E15D0F3938C42E64F9D356A4060A900
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | V današnjem času je ustrezna kakovost izvajanja poštnih storitev in zagotavljanje ustreznih rokov prenosa najpomembnejši dejavnik za premagovanje konkurence, ki je iz dneva v dan večja. Za kakovostno premagovanje je potrebno nenehno spremljati potrošnikove potrebe in jih znati zadovoljit na kakovosten način, za kar se v Pošti Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju PS) nenehno trudijo.
Kakovost izvajanja poštnih storitev določajo zakonski predpisi, katerih se morajo izvajalci pri izvajanju držati. Standard, ki mu morajo slediti je Standard kakovosti izvajanja poštnih storitev SIST EN13850:2012,. Ob tem standardu pa so še pomembni Splošni pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve in Zakon o poštnih storitvah (Zpsto-2). V primeru odškodninskih zahtevkov se upošteva Standard kakovosti poštnih storitev SIST EN 14012:2004 - obravnavanje pritožb in odškodninski postopki, v katerem so opisani postopki za ravnanje v primeru odškodninskih zahtevkov.
Za kakovostnejše izvajanje poštnih storitev je pomembna sodobna informacijska tehnologija, ki pripomore k lažjemu obvladovanju ozkih grl v vseh fazah prenosa, ter boljši nadzor nad vročitvami pisemskih pošiljk prejemniku.
Ne smemo pa pozabiti, da je za ključ do zadovoljnih strank in kakovostno izvedbo storitev najpomembnejši človek. Vemo, da se je motiti človeško, vendar bi z ustrezno izobrazbo in usposabljanjem znotraj organizacije bistveno zmanjšali nezadovoljstvo uporabnikov in zmanjšali število odškodninskih zahtevkov. Za kakovostno izvedbo dela je potrebno usposabljanje delavcev na vseh nivojih od direktorja, upravnika, poštnega uslužbenca, pismonoša in drugih zaposlenih. Da bomo dosegli kar najboljše, je zaposlene potrebno za uspešno delo stimulirati, saj bodo le tako vestno in z večjo zavzetostjo opravljali svoje delo, s tem pa bistveno pripomogli k zastavljenim ciljem vodstva PS. |
---|
Keywords: | kakovost, faze prenosa, roki prenosa, poštne pošiljke, Pošta Slovenije, standard kakovosti, SIST EN13850:2012, poštni nabiralnik, pismonoša. |
---|
Place of publishing: | [Maribor |
---|
Publisher: | I. Žohar |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58978  |
---|
UDC: | 656.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12555548  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:21CNHFCE |
---|
Publication date in DKUM: | 28.10.2016 |
---|
Views: | 2401 |
---|
Downloads: | 209 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
ŽOHAR, Ines, 2016, MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O. [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : I. Žohar. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=58978
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Searching for similar works... 
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |