Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Avtorji:
ID
Klemenc, Aleksandra
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Klemenc_Aleksandra_2016.pdf
(2,68 MB)
MD5: 9CAAB72E4F39A69D0A3DD7117866AEB7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
načrtovanje oglaševanja
,
oglaševanje na internetu
,
orodja in metode pospeševanja prodaje
,
gradnja blagovne znamke
,
potrošnik oziroma kupec
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Klemenc]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58827
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
12412188
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MZGIK3RW
Datum objave v DKUM:
26.07.2016
Število ogledov:
1402
Število prenosov:
118
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLEMENC, Aleksandra, 2016,
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Klemenc. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58827
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DESIGN OF PROMOTIONAL MIX FOR THE ONLINE SHOP 'ZELENA TRGOVINA'
Opis:
A company that wants to succeed in a highly competitive market needs a good strategy, one that will be so interesting it will satisfy the spoiled buyer. A shift towards an environmentally friendly production, which has already become the standard in many Northern countries, requires time and money. However, its results in addition to easily measured long-term lover costs of the operation due to eco-friendly production bring countless intangible benefits. They bring better company image, happier and more satisfied employees. Abroad and also in Slovenia, companies that instead of huge profits pride themselves on behaving carefully and responsibly towards nature, animals, and humans during the process of production are becoming increasingly valued. Many established experts believe that the company, which wishes to be successful in the future, cannot afford to be eco-unfriendly. Because of emphasising the advantages of our products that certain competitive companies with substantially larger financial abilities for advertising also increasingly use in their messages, constant effort and search for new information has to be made and interesting, advanced, environmental, and humanitarian ideas that will raise the buyer’s interest to purchase our products have to be presented
Ključne besede:
marketing communication
,
planning of advertising
,
internet advertising
,
sales promotion tools and methods
,
brand building
,
consumer or buyer
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj