Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
Avtorji:
ID
Škrlec, Simon
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Antolin Drešar, Darja
(Komentor)
Datoteke:
UN_Skrlec_Simon_2016.pdf
(1,21 MB)
MD5: D9B629483351CF4592A2009CED3C743B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena primerjava šolskega sistema v Sloveniji in na Kitajskem ter slovenski in kitajski matematični učni načrt. V primerjavo so zajete tudi podrobnosti glede učiteljevega delavnika ter potrebnega izobraževanja za učitelje v Sloveniji in na Kitajskem. Predstavljeni so dosežki in vzroki za uspeh kitajskih otrok na mednarodnem preverjanju znanja PISA. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljena kvalitativna raziskava, pri kateri smo izvedli narativne intervjuje, da bi pridobili vpogled v doživljanje matematičnega izobraževanja kitajskih otrok z otroškega stališča in stališča njihove učne pomočnice. Raziskava je zajemala dva kitajska otroka, stara devet in deset let, ter njuno učno pomočnico, ki živi in dela pri družini že štiri leta in je hkrati tudi avtorjeva sestra. Z raziskavo smo želeli pridobiti pogled na matematično izobraževanje z otroškega zornega kota in ga primerjati s pogledom njune učne pomočnice. Analiza narativnih intervjujev je pokazala, da se otrokoma zdi, da imata tedensko na urniku preveč ur matematike in sta po njunem mnenju preobremenjena s količino domačih nalog. Poudariti je treba, da intervjuvanca do matematike gojita odpor in nimata dobrih ocen. Raziskava nakazuje, da je otroški pogled na izobraževanje iz matematike navsezadnje odvisen od šole, ki jo otrok obiskuje, učiteljev in mentorjev, ki ga učijo, od samega otroka, njegovih sposobnosti, osebnih zanimanj, delovnih in učnih navad ter vključevanja njegovih staršev v izobraževanje in vzgojo.
Ključne besede:
matematično izobraževanje v Sloveniji in na Kitajskem
,
matematični učni načrt
,
vloga učne pomočnice na domu
,
narativni pristop
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Škrlec]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58674
UDK:
51:37.016(043.2)
COBISS.SI-ID:
22424584
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JQ0ICPP2
Datum objave v DKUM:
17.08.2016
Število ogledov:
1952
Število prenosov:
217
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠKRLEC, Simon, 2016,
PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Škrlec. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58674
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The influence of on- screen digital media on the reading motivation of 4th grade students - generation alpha
Applying the complex kwl teaching strategy formule third grade reading comprehension of non-literary texts
Teachers' views on teaching with the reading and learning kwl strategy in the first educational period
Determining pupils' reading fluency in reading a nonfiction text aloud
Employee motivation in a public health institution
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu
Phonological awareness programme for preschool children (aged 4-6)
Razvijanje bralne zmožnosti v drugem razredu osnovne šole
Razvijanje bralne zmožnosti v prvem triletju
Začetno poučevanje branja v osnovnih šolah s slovenskih učnim jezikom na Tržaškem
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE COMPARISON OF SCHOOL SYSTEMS IN SLOVENIA AND CHINA
Opis:
In the theoretical part of this diploma work the comparison of the school system in Slovenia and in China is introduced with focus on the Slovene and Chinese mathematical curriculum. In the comparison the details regarding the teacher's working day and educational needs for teachers in Slovenia and in China are captured. The achievements and reasons for the success of Chinese children when taking part in the international examination of knowledge PISA are discussed. In the empirical part of this diploma work the qualitative research is introduced, where the narrative interviews were carried out in order to get the insight in the mathematical education experience of Chinese children in child's point of view likewise the teaching assistant's point of view. The research scooped two Chinese children, aged nine and ten years and their teaching assistant, who has been living and working in their family for four years and is sister of the author at the same time. The sight at child's point of view to mathematical education was the main reason and to compare it to the view of their teaching assistant. The analysis of the narrative interviews indicated as the children find it to have too many mathematical lessons a week on the timetable and being overtaxing by setting too much homework. It has to be emphasized as the interviewees entertain disinclination to mathematics and do not have good grades. The research points out that child's point of view to mathematics after all depends on the school, that he or she attends, teachers and mentors from which he or she is being taught, his or her abilities, personal interests, working and school habits and inclusion of their parents in the process of education and upbringing.
Ključne besede:
mathematical education in Slovenia and China
,
mathematical curriculum
,
the role of teaching assistant at home
,
narrative approach
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj