Naslov: | STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI |
---|
Avtorji: | ID Naraločnik, Katja (Avtor) ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Naralocnik_Katja_2016.pdf (1,02 MB) MD5: F91D21893A39D931628A1F6B556AB565
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrski nalogi sem preučila prepričanja študentov in učiteljev razrednega pouka o področjih ustvarjalnosti, ustvarjalni osebi, razvoju ustvarjalnosti, sebi kot ustvarjalni osebi, ustvarjalnosti v osnovni šoli, spodbujanju ustvarjalnosti v osnovni šoli in prepričanja o lastni kompetentnosti za spodbujanje ustvarjalnosti pri učencih.
Ustvarjalnost je vrlina, ki je v vsakem človeku, na njem pa je, v kolikšni meri jo bo razvil. Še posebej pa je ta ustvarjalnost pomembna pri otrocih. Otroci so še majhna, neizkušena bitja, ki jim je treba pokazati, da je raziskovanje, eksperimentiranje, izumljanje in pri tem tveganje, kršenje pravil in delanje napak, zabava. Spodbuditi jih je potrebno, da bodo čim bolj ustvarjalni. Ker ima pri spodbujanju ustvarjalnosti veliko vlogo učitelj, smo zato izvedli raziskavo o njihovih prepričanjih o ustvarjalnosti ter o prepričanjih študentov.
Ugotavljamo, da vsi udeleženci raziskave menijo, da so lahko vsi učenci ustvarjalni ter da se vsi čutijo kompetentne za spodbujanje ustvarjalnosti v osnovni šoli. Učitelji so povedali, da se pri svojem delu večkrat poslužujejo novih tehnik in oblik poučevanja, poskušajo probleme reševati z novimi postopki, prav tako pa poskušajo določene stvari izboljšati. Ugotovili smo tudi, da študentje največ kompetenc za spodbujanje ustvarjalnosti pridobijo na fakulteti in na praktičnem usposabljanju, medtem ko učitelji pridobijo izkušnje tekom poučevanja ali kje drugje. Na podlagi rezultatov so učitelji pokazali največ ustvarjalnosti, sledili so jim študentje 2. stopnje ter študentje 1. stopnje. |
---|
Ključne besede: | ustvarjalnost, spodbujanje ustvarjalnosti, stališča, osnovna šola, motivacija, učitelji |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Naraločnik] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58544  |
---|
UDK: | 37.015.31(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22260488  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:M7HR6KNU |
---|
Datum objave v DKUM: | 08.06.2016 |
---|
Število ogledov: | 2420 |
---|
Število prenosov: | 309 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
NARALOČNIK, Katja, 2016, STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Naraločnik. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58544
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |