Title: | STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI |
---|
Authors: | ID Naraločnik, Katja (Author) ID Košir, Katja (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Naralocnik_Katja_2016.pdf (1,02 MB) MD5: F91D21893A39D931628A1F6B556AB565
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | V magistrski nalogi sem preučila prepričanja študentov in učiteljev razrednega pouka o področjih ustvarjalnosti, ustvarjalni osebi, razvoju ustvarjalnosti, sebi kot ustvarjalni osebi, ustvarjalnosti v osnovni šoli, spodbujanju ustvarjalnosti v osnovni šoli in prepričanja o lastni kompetentnosti za spodbujanje ustvarjalnosti pri učencih.
Ustvarjalnost je vrlina, ki je v vsakem človeku, na njem pa je, v kolikšni meri jo bo razvil. Še posebej pa je ta ustvarjalnost pomembna pri otrocih. Otroci so še majhna, neizkušena bitja, ki jim je treba pokazati, da je raziskovanje, eksperimentiranje, izumljanje in pri tem tveganje, kršenje pravil in delanje napak, zabava. Spodbuditi jih je potrebno, da bodo čim bolj ustvarjalni. Ker ima pri spodbujanju ustvarjalnosti veliko vlogo učitelj, smo zato izvedli raziskavo o njihovih prepričanjih o ustvarjalnosti ter o prepričanjih študentov.
Ugotavljamo, da vsi udeleženci raziskave menijo, da so lahko vsi učenci ustvarjalni ter da se vsi čutijo kompetentne za spodbujanje ustvarjalnosti v osnovni šoli. Učitelji so povedali, da se pri svojem delu večkrat poslužujejo novih tehnik in oblik poučevanja, poskušajo probleme reševati z novimi postopki, prav tako pa poskušajo določene stvari izboljšati. Ugotovili smo tudi, da študentje največ kompetenc za spodbujanje ustvarjalnosti pridobijo na fakulteti in na praktičnem usposabljanju, medtem ko učitelji pridobijo izkušnje tekom poučevanja ali kje drugje. Na podlagi rezultatov so učitelji pokazali največ ustvarjalnosti, sledili so jim študentje 2. stopnje ter študentje 1. stopnje. |
---|
Keywords: | ustvarjalnost, spodbujanje ustvarjalnosti, stališča, osnovna šola, motivacija, učitelji |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [K. Naraločnik] |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58544  |
---|
UDC: | 37.015.31(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22260488  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:M7HR6KNU |
---|
Publication date in DKUM: | 08.06.2016 |
---|
Views: | 2420 |
---|
Downloads: | 309 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
NARALOČNIK, Katja, 2016, STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI [online]. Master’s thesis. Maribor : K. Naraločnik. [Accessed 17 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=58544
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Similar works from other repositories:
No similar works found
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |