Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Prilagoditev predloge za CRM
Avtorji:
ID
Zupančič, Stanislav
(Avtor)
ID
Werber, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zupancic_Stanislav_2016.pdf
(2,52 MB)
MD5: FBF9F7328CBE4E226F4D1CC5C952E826
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Diplomsko delo vsebuje proces izdelave programske rešitve CRM za mednarodno podjetje, katerega primarna dejavnost je proizvodnja in prodaja umetnih gnojil za potrebe kmetijstva. V uvodnem delu v osnovi predstavimo podjetje in problem s katerim se podjetje sooča. V nadaljevanju diplomskega dela je v osredju pomen CRM. Razložili smo definicije CRM, arhitekturo in razvoj trženja. Predstavili smo tudi uporabljene tehnologije ter pomen CRM v informatiki. V osrednjem delu smo opisali obstoječe stanje. Nanašamo se predvsem na tehnološko podprtost in zavedanje, da orodje MS Excel ne zadošča poslovni procesom. Za izdelavo programske rešitve smo uporabili orodje MS Access 2010, ki nam omogoča operacije z večjo količino podatkov. Dosegli smo namen fleksibilnosti, ki zagotavlja vnos, popravke in pregled podatkov s strani večjega števila uporabnikov hkrati. Prikazan je podatkovni model, obrazci ter poročila. Rešitev predstavlja celovito podporo v smeri upravljanja odnosa s strankami. V zaključku so podane ocene učinkovitosti, pogoji za uvedbo in možnosti nadaljnjega razvoja programske rešitve.
Ključne besede:
upravljanje odnosov s strankami
,
Microsoft Access 2010
,
podatkovna baza
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57254
COBISS.SI-ID:
7539731
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WEMQ4XVI
Datum objave v DKUM:
24.03.2016
Število ogledov:
1459
Število prenosov:
120
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZUPANČIČ, Stanislav, 2016,
Prilagoditev predloge za CRM
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57254
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Template customization for CRM
Opis:
The thesis includes a developing process of a software solution CRM for an international company whose primary business is the production and sale of fertilizers for agricultural purposes. In the introductory part we introduce the company and the problem that the company faces. The essence in the continuation of our thesis is the meaning CRM. We explained the definition of CRM, architecture, and development of marketing. We also presented the technology used and the meaning of CRM in informatics. In the central part we describe the existing situation. We refer mainly to technological support with awareness, that MS Excel tool as such is insufficient to support business processes. For the development of software solution we used tool MS Access 2010, that enables operation with large amounts of data. We have reached the purpose of flexibility, that assures input, correction and review of data from a large number of users simultaneously. Data model, forms and reports are presented. The solution presents a complete support towards the management of the relationship with customers. In the conclusion there are the efficacy assessment, the conditions for the establishment and a further development possibilities of software solution.
Ključne besede:
CRM
,
Microsoft Access 2010
,
database
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj