Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
METODA DEBATE PRI POUKU SOCIOLOGIJE V SREDNJI ŠOLI
Avtorji:
ID
Golob, Tanja
(Avtor)
ID
Tavčar Krajnc, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Golob_Tanja_2016.pdf
(1,50 MB)
MD5: 6F689A89F35A6B01E4CA6270F4FE3720
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Osrednji namen magistrskega dela je, da se metodo debate preuči kot sodoben pristop k učenju in poučevanju. Podrobneje smo raziskali, kako metoda debate vpliva na razvijanje višjih kognitivnih ciljev, na aktivnost in motivacijo dijakov in dijakinj pri pouku sociologije v srednji šoli. V teoretičnem delu smo predstavili dosedanje teoretične izsledke o debati kot metodi sodobnega načina poučevanja in učenja. Analizirali smo učne cilje in didaktična priporočila pri predmetu sociologija v okviru gimnazijskega izobraževanja. Našteli smo primere uvajalnih debatnih metod in debatnih formatov, primernih za uporabo pri pouku sociologije. Izhodišče za naše raziskovanje je bila študija primera, ki smo jo izvedli na II. gimnaziji Maribor. V ta namen smo načrtovali in izvedli učni proces sociologije s pomočjo metode debate. Izvedena raziskava temelji na metodi sistematičnega opazovanja dijakov, ki so bili v vlogi poslušalcev oz. v vlogi debaterjev, metodi anketiranja in intervjuja s profesorico sociologije. S primerjavo rezultatov smo ugotovili, da deluje metoda debate na dijake in dijakinje motivacijsko in da povečuje njihovo učno aktivnost. Debata omogoča, da razvijajo znanja in spretnosti na višjih taksonomskih ravneh po Bloomovi in Marzanovi taksonomiji.
Ključne besede:
metoda debate
,
pouk sociologije
,
sodobni modeli poučevanja
,
učna aktivnost
,
motivacija
,
višji taksonomski cilji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Golob]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57076
UDK:
37.091.3:316(043.2)(043.2)
COBISS.SI-ID:
22687752
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HN3WUNLV
Datum objave v DKUM:
20.10.2016
Število ogledov:
2058
Število prenosov:
312
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Tanja, 2016,
METODA DEBATE PRI POUKU SOCIOLOGIJE V SREDNJI ŠOLI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Golob. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57076
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zmogljivost proge Pragersko - Središče
Transport cost function
Projekt obnove železniške proge na odseku Sava - Litija
Nosilnost železniških prog
Hitrost kot primarni problem varnosti cestnega prometa v Republiki Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mladostniki in varnost cestnega prometa v Sloveniji
Comparison of different railway line capacity calculation methods
Reurbanisation of degraded industrial areas along Ljubljana's eastern railway
Upgrading of railway section Slovenska Bistrica - Pragersko for a speed 120 km/h
Prometna signalizacija kot temelj varnosti cestnega prometa
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE METHOD OF DEBATE IN HIGH SCHOOL SOCIOLOGY CLASS
Opis:
The main purpose of the paper is to present a method of debate as a modern approach to teaching and educating. We researched the influence of this method in detail in terms of developing cognitive goals, activities and the motivation of students with the subject of sociology in high school. In the theoretical part we presented the current theoretical results on debate as a method of modern teaching and learning. We analysed study goals and didactic reports of the sociology subject in the frame of high school education. We presented examples of debate introductory methods and debate formats appropriate for the study of sociology. The starting point for the research was based on a study of an example that took place at the II. High School Maribor. With this purpose we planned and executed a learning process of sociology with the help of the debate method. The said research included the method of systematic student observation. The students were given roles of speakers and roles of listeners. We also used the question poll method and interview with the sociology teacher. Based on the results we discovered that the debate method has a motivational effect on the students and increases their learning productivity. The debate enables them to develop knowledge and skills on a higher taxonomy level according to Bloom’s and Marzano’s taxonomy.
Ključne besede:
debate method
,
sociology class
,
modern teaching models
,
teaching activities
,
motivation
,
higher taxonomy goals.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj