Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Poučevanje glasbene umetnosti v očeh učiteljev razrednega pouka
Avtorji:
ID
Stražar, Mateja
(Avtor)
ID
Črčinovič Rozman, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Strazar_Mateja_2015.pdf
(1,88 MB)
MD5: 714A98B895AD6059BE00AD4D79518B8A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu z naslovom Poučevanje glasbene umetnosti v očeh učiteljev razrednega pouka smo obravnavali tematiko o poučevanju učiteljev GUM na razredni stopnji. V teoretičnem delu smo najprej predstavili poučevanje GUM nekoč in danes, pri nas in v naših sosednjih državah. Predstavili smo glasbene dejavnosti in vlogo učitelja pri njihovem poučevanju. Poglavje smo namenili tudi uporabi medpredmetnih povezav, oblikam poučevanja, uporabi didaktičnih gradiv in uporabi IKT. Dotaknili smo se tudi glasbenega razvoja učencev ter formalnega in neformalnega poučevanju GUM. Ob koncu teoretičnega dela smo obravnavali tematiko o učitelju in glasbeni umetnosti, učiteljevi in učenčevi motivaciji ter izobraževanju učiteljev. V empiričnem delu smo s pomočjo vprašalnikov želeli ugotoviti stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja GUM in kako pogosto v razredu uporabljajo glasbene dejavnosti, didaktična gradiva ter pripomočke, ki so jim na razpolago pri poučevanju, glede na delovno dobo, razred poučevanja in glasbene izkušnje, pridobljene v glasbeni šoli in pri pevskem zboru. Vzorec je zajemal 178 učiteljev razrednega pouka iz naključno izbranih slovenskih osnovnih šol. Rezultati so pokazali, da delovna doba in razred poučevanja nimata pomembne vloge pri poučevanju GUM, saj se pri večini trditev razlike ne pojavijo. Glede na glasbene izkušnje, pridobljene v glasbeni šoli, pa so se razlike pojavile predvsem pri trditvah, ki se nanašajo na petje in igranje na glasbila. Pri trditvah s tematiko petja, igranja glasbil, poslušanja in glasbene ustvarjalnosti pa so se pojavile razlike glede na glasbene izkušnje, pridobljene pri pevskem zboru. Starejši učitelji in učitelji, ki imajo več glasbenih izkušenj, imajo pri trditvah bolj pozitivna stališča do glasbenih dejavnosti in jih pogosteje uporabljajo pri poučevanju. Glede na naše rezultate bi bilo dobro, da bi se učitelji bolj zavedali pomembnosti uporabe raznolikih glasbenih dejavnosti in pripomočkov pri poučevanju GUM ter bili za njihovo uporabo ustrezno usposobljeni.
Ključne besede:
osnovna šola
,
glasbena umetnost
,
poučevanje
,
stališča učiteljev
,
uporaba didaktičnih gradiv in pripomočkov
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Stražar]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55267
UDK:
37.091.3:78(043.2)
COBISS.SI-ID:
21761032
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Z1TPOBT2
Datum objave v DKUM:
30.11.2015
Število ogledov:
2225
Število prenosov:
384
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STRAŽAR, Mateja, 2015,
Poučevanje glasbene umetnosti v očeh učiteljev razrednega pouka
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Stražar. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55267
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Morphology, aggregation properties, cytocompatibility and anti-inflammatory potential of citrate-stabilized AuNPs prepared by modular Ultrasonic Spray Pyrolysis
Synthesis of Au nanoparticles prepared with ultrasonic spray pyrolysis and hydrogen reduction
Structure and formation model of Ag/TiO2 and Au/TiO2 nanoparticles synthesized through Ultrasonic Spray Pyrolysis
Synthesis of gold nanoparticles with a modified ultrasonic spray pyrolysis
Process for the synthesis of Ni/Y2O3 nanocomposites by ultrasonic spray pyrolysis and lyophilization
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Lectin-colloidal gold conjugate synthesis far localization ar sugar residues in urothelial cells
Characterization of cavitation under ultrasonic horn tip
Comparison of load bearing capacity of polymer joints made by ultrasonic welding and /or adhesive bronding
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teaching Musical Art in the Eyes of Primary School Teachers
Opis:
In the master's thesis Teaching Musical Art in the Eyes of Primary School Teachers we have discussed the theme of teaching musical art on primary level. In the theoretical part we have firstly presented the teaching of musical art today and in the past, in our country and in the neighbouring countries. We have presented musical activities and the teacher’s role within his teaching. One chapter is also dedicated to the use of correlations between subjects, to different forms of teaching, to the use of teaching materials and the use of information and communications technology (ICT). We have also exposed the musical development of pupils and the formal and informal teaching of musical art. At the end of the theoretical part we have discussed the questions about the teacher and musical art, about the teacher’s and the pupil’s motivation and the education of teachers. With the use of questionnaires in the empirical part we aimed to discover the opinions of primary level teachers within musical art teaching. Also, we were discovering the frequency of using musical activities, teaching material and accessories that teachers have at their disposal when teaching in class, all according to the period of employment, teaching class and musical experience, gained at the musical school and at the choir. The pattern included 178 primary level teachers from randomised Slovenian primary schools. The results have shown us that the period of employment and the teaching class have no greater role within musical art teaching, since the differences do not appear in the most of the statements. According to the musical experience, gained at the musical school, the differences appeared mostly in the statements that involved singing and playing on musical instruments. The differences according to the musical experiences, gained at the choir, occurred in the statements with the theme of singing, playing on musical instruments and musical creativity. Older teachers and teachers, who do not have musical experiences, have more positive opinions in their statements for musical activities and tend to use them more frequently in their class. According to our results, teachers should consider to be more aware of the importance of the use of various musical activities and accessories when teaching musical art and to be properly qualified for their use.
Ključne besede:
primary school
,
musical art
,
teaching
,
teachers’ opinions
,
the use of teaching material and accessories
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj