Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv metod dela na motivacijo predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Hribernik, Petra
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Hribernik_Petra_2015.pdf
(1,63 MB)
MD5: 51DB2784CF997A6694700BB64762BF53
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Kadar govorimo o motivaciji predšolskih otrok, se sprašujemo in ugotavljamo, kaj je tisto, kar otroka pritegne in spodbudi k dejavnosti in ga pri tem usmerja ter določa njegovo intenzivnost pri sodelovanju ter mu omogoča, da pri dejavnosti vztraja. V diplomski nalogi smo želeli vzgojiteljem približati motivacijo in kako nanjo vplivajo metode dela. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu teoretičnega dela je bila predstavljena in opredeljena motivacija. Vzgojitelji so velikokrat v dvomu ali je manipulacija povezana z motivacijo ter kako naj predšolske otroke sploh motivirajo. Zato predstavljamo razliko med manipulacijo in motivacijo, kakšne vrste motivacije poznamo ter kateri motivi obstajajo zanjo. V nadaljevanju so na kratko predstavljeni napotki za motivacijo. V drugem delu teoretičnega dela so podrobneje predstavljene metode dela, ki jih vzgojitelji uporabljajo pri svojem vzgojno-izobraževalnem delu. Predstavljene so naslednje metode: igra, delo z lutko, metoda opazovanja, metoda eksperimenta, metoda razgovora (pogovora), metoda pripovedovanja (razlaganja), metoda praktičnega dela in projektno delo. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave o uporabi in vplivu metod dela na motivacijo predšolskih otrok. Anketirali smo 165 vzgojiteljev iz vrtcev v okolici Celja, Ljubljane, Kopra in Maribora. Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom, ter jih analizirali s pomočjo programa SPSS ter predstavili v tabelah. S pomočjo Kruskal-Wallisovega preizkusa razlik smo ugotavljali statistično značilne razlike uporabe metod dela na različnih področjih dejavnosti.
Ključne besede:
manipulacija
,
metode dela
,
motivacija
,
področja dejavnosti
,
vzgojitelj
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Hribernik]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54843
UDK:
373.2:159.922.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
21788680
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VQP8H1CM
Datum objave v DKUM:
08.12.2015
Število ogledov:
4323
Število prenosov:
633
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBERNIK, Petra, 2015,
Vpliv metod dela na motivacijo predšolskih otrok
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Hribernik. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54843
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Influence of Working Methods on Motivation of Pre-School Children
Opis:
Whenever we talk about motivation of preschool children, we wonder and try to establish what is the factor that attracts and stimulates a child to do a certain activity, guides him/her during the process, determines the intensity of participation and furthermore, allows him/her to persist with the activity. This thesis tries to bring motivation closer to the kindergarten teachers and show how it is affected by working methods. The thesis consists of a theoretical and empirical part. The first segment of the theoretical part introduces and defines motivation. Teachers often doubt whether manipulation is connected to motivation, and how to motivate preschool children in general. Therefore, the difference between manipulation and motivation is presented, along with different types of motivation and motives for it. Moreover, some guidelines for motivation are introduced. The second theoretical part presents, in detail, methods that kindergarten teachers use at their educational work such as: games, use of a puppet, method of observation, method of experiment, method of conversation, method of explanation, method of practical work and project work. The empirical part presents the results of a research on the use and influence of working methods on the motivation of preschool children. 165 teachers from the kindergartens in the areas around Celje, Ljubljana, Koper and Maribor were included in the survey. The data was acquired by questionnaires, analysed by SPSS Statistics and presented in tables. Through the Kruskal–Wallis analysis of variance statistically typical differences in the use of methods in fields of activities were examined.
Ključne besede:
manipulation
,
working methods
,
motivation
,
fields of activities
,
kindergarten teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj