Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank
Avtorji:
ID
Janc, Petra
(Avtor)
ID
Polančič, Gregor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Janc_Petra_2015.pdf
(4,43 MB)
MD5: BD436D3C3C1E386DAFDB3E45FDC73FF3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Magistrsko delo obravnavna vključevanje podjetij pri uporabi družbenega CRM-sistema. Aktivnost podjetij na družbenih medijih in njihov odnos do potencialnih strank smo raziskali s pomočjo opazovanja. Prav tako smo v nalogi analizirali dejavnike, ki so bistveni, da podjetje pritegne interes morebitnih potencialnih strank in te zadrži dlje časa v krogu svojih sledilcev. Pri tem smo ugotovili, da pogostost objavljanja s strani podjetij ne vpliva na povečanje števila sledilcev. V nasprotju s tem pa imata velik vpliv na sledilce vrsta in format objavljene vsebine. V današnjem času je pomembno, da je podjetje dejavno tudi na družbenih medijih.
Ključne besede:
družbeni mediji
,
CRM
,
družbeni CRM
,
družbena omrežja
,
SCRM
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Janc]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54090
UDK:
316.77:004.77(043.2)
COBISS.SI-ID:
19190550
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QOSZWZVI
Datum objave v DKUM:
12.10.2015
Število ogledov:
1841
Število prenosov:
147
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JANC, Petra, 2015,
Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Janc. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54090
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Incorporating social media into customer relationship management
Opis:
The master thesis describes how active are companies in cooperation with their potential customers and how frequently they attend conversations via social CRM. We have used the observation method, to research the activity of companies on social media and their relationship with potential customers. Furthermore, we have exposed the important factors by which companies attract interest of potential customers and hold them longer in a group of their followers. At this way we found out, that frequency posting does not affect the number of followers. In the opposite, the post type and format have a massive effect on followers. These days it is very important for companies to be active on social media sites.
Ključne besede:
social media
,
CRM
,
social CRM
,
social networks
,
SCRM
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj