| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank
Avtorji:ID Janc, Petra (Avtor)
ID Polančič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Janc_Petra_2015.pdf (4,43 MB)
MD5: BD436D3C3C1E386DAFDB3E45FDC73FF3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo obravnavna vključevanje podjetij pri uporabi družbenega CRM-sistema. Aktivnost podjetij na družbenih medijih in njihov odnos do potencialnih strank smo raziskali s pomočjo opazovanja. Prav tako smo v nalogi analizirali dejavnike, ki so bistveni, da podjetje pritegne interes morebitnih potencialnih strank in te zadrži dlje časa v krogu svojih sledilcev. Pri tem smo ugotovili, da pogostost objavljanja s strani podjetij ne vpliva na povečanje števila sledilcev. V nasprotju s tem pa imata velik vpliv na sledilce vrsta in format objavljene vsebine. V današnjem času je pomembno, da je podjetje dejavno tudi na družbenih medijih.
Ključne besede:družbeni mediji, CRM, družbeni CRM, družbena omrežja, SCRM
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Janc]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-54090 Novo okno
UDK:316.77:004.77(043.2)
COBISS.SI-ID:19190550 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QOSZWZVI
Datum objave v DKUM:12.10.2015
Število ogledov:1841
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
JANC, Petra, 2015, Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Janc. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54090
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Incorporating social media into customer relationship management
Opis:The master thesis describes how active are companies in cooperation with their potential customers and how frequently they attend conversations via social CRM. We have used the observation method, to research the activity of companies on social media and their relationship with potential customers. Furthermore, we have exposed the important factors by which companies attract interest of potential customers and hold them longer in a group of their followers. At this way we found out, that frequency posting does not affect the number of followers. In the opposite, the post type and format have a massive effect on followers. These days it is very important for companies to be active on social media sites.
Ključne besede:social media, CRM, social CRM, social networks, SCRM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici