Naslov: | Bolonjska reforma in obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru s študijem |
---|
Avtorji: | ID Tibaut, Katarina (Avtor) ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Tibaut_Katarina_2015.pdf (2,66 MB) MD5: 9F2F5ED1439F64234527BC410D8066AE
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Magistrsko delo proučuje dejavnike, ki vplivajo na obremenjenost študentov s študijem po implementaciji bolonjske reforme v slovenski visokošolski prostor. Delo je razčlenjeno na teoretični in empirični del. V prvem, teoretičnem delu opredeljujemo bolonjski proces. Pomembna pozornost je namenjena vrednotenju obremenjenosti študentov s študijem, pri čemer smo izpostavili vpliv uvedbe stopenjske strukture študija in kreditnih oz. ECTS točk. Navezujemo se tudi na vzroke za (pre)obremenjenost študentov s študijem in podajamo predloge za zmanjšanje študijskega pritiska. Pričujoča spoznanja predstavljajo temeljno podstat empirične raziskave, ki jo predstavljamo v drugem, empiričnem delu. Temeljni namen empiričnega dela je bil ugotoviti, kako bolonjski način študija vpliva na obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru s študijem. Raziskava temelji na dveh metodah empiričnega pedagoškega raziskovanja, in sicer na deskriptivni in komparativni metodi, kjer smo podatke pridobili s primerjavo izbranih učnih načrtov v starih in novih (bolonjskih) študijskih programih, ter na deskriptivni in kavzalno-neeksperimentalni metodi, kjer smo podatke zbirali s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Vzorec raziskovanja zajema 197 študentov prve (BA) bolonjske stopnje 3. letnika in druge (MA) bolonjske stopnje 2. letnika vseh ponujenih študijskih programov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. Opisani metodološki okvir zajema tako kvantitativni kot kvalitativni raziskovalni pristop in pomeni njuno medsebojno dopolnjevanje. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da je obremenjenost študentov po bolonjski reformi nekolika višja kot v starem sistemu študija, saj se po bolonjski prenovi študija od študentov zahteva več sprotnega, individualnega dela, pri čemer izstopa zlasti izdelovanje seminarskih nalog. Povečalo se je tudi število študijskih predmetov, kar je neposredno vplivalo na večje število izpitov v časovno omejenem izpitnem obdobju. Ob tem pa ne smemo spregledati dejstva, da je študentova kvantitativna samoocena glede obremenitve s študijskim delom subjektivna. |
---|
Ključne besede: | bolonjska reforma, obremenjenost, položaj študenta, stopenjska struktura študija, ECTS točke, spremljanje dejanske obremenitve študentov |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Tibaut] |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-54055  |
---|
UDK: | 378.091.322(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 21612296  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LAE9KW6L |
---|
Datum objave v DKUM: | 06.10.2015 |
---|
Število ogledov: | 2123 |
---|
Število prenosov: | 210 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |