| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
Avtorji:ID Plazar, Sonja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2008_Plazar,_Hus_Zastopanost_druzboslovnih_vsebin_na_primarni_stopnji_izobrazevanja_v_nekaterih_evro.pdf (109,16 KB)
MD5: 1A570D561C467E28589058F1EC0DCE14
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2008/Let_01_st_3_4_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali. Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.
Ključne besede:izobraževanje, učni načrti, družboslovni predmeti, primarno izobraževanje, Evropa
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 67-78
Številčenje:Letn. 1, št. 3/4
PID:20.500.12556/DKUM-52733 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.3:37.016(4):3
COBISS.SI-ID:16514312 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OVWPALTN
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1004
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PLAZAR, Sonja in HUS, Vlasta, 2008, Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2008. Vol. 1, no. 3/4, p. 67–78. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52733
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social contents for primary level education in selected European countries
Opis:This article presents a comparison of selected countries that are trying to add social subjects to the primary level curriculum. We have taken into consideration the following European countries: Slovenia, Great Britain, Germany, Italy and Finland. We did a comparison and analysis of chosen criteria for the proposed social subjects of each country. We found differences in the following categories: the proposed design of the classes, the estimated extent of social content, the number of teaching hours and the number of classroom hours.
Ključne besede:education, curricula, social subjects, primary education, Europe


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici