| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj
Avtorji:ID Konečnik Kotnik, Eva (Avtor)
ID Javornik, Marija (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2011_Konecnik_Kotnik,_Javornik_Krecic_Ucitelji_geografije_v_poklicnih_biografijah_o_vplivih_na_svoj.pdf (84,59 KB)
MD5: 90483F9F5925FC2DAF259CDE48D79B7A
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2011/2011_04_st_3_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V razpravi prikazujemo razmišljanja učiteljev geografije o vplivih na njihov profesionalni razvoj. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo dejavnike, ki vplivajo na učiteljev profesionalni razvoj. V nadaljevanju predstavljamo rezultate kvalitativne empirične raziskave, izvedene v obdobju od septembra do oktobra 2010, katere temeljni namen je bil dobiti poglobljen vpogled v razmišljanja učiteljev geografije o vprašanju vplivov na njihov profesionalni razvoj, in sicer s pomočjo avtobiografij. Rezultati pokažejo, da lahko iz poklicnih biografij prepoznamo v teoretičnem delu opredeljene faze oz. dejavnike razvoja. Rezultati so lahko v pomoč pri razvijanju podpore učiteljevemu delu.
Ključne besede:učitelji, geografija, profesionalni razvoj, strokovna usposobljenost
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2011
Št. strani:str. 5-18
Številčenje:Letn. 4, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-52341 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091:91
COBISS.SI-ID:18647304 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RTNOPEQO
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1584
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KONEČNIK KOTNIK, Eva in JAVORNIK, Marija, 2011, Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2011. Vol. 4, no. 3, p. 5–18. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessing the professional development of geography teachers by use of autobiographies
Opis:In the article we present some geography teachers’ reflections about what influences their professional development. In the first part we briefly present some factors which influence teachers’ professional development. In the continuation we present the results of our qualitative empirical research, carried out between September and October 2010. The basic intention of the research was to get insight into geography teachers’ reflections about the influences on their professional development by use of autobiographies. The results show that we can identify phases and factors of professional development from professional autobiographies, which we define in the first part of our article. The results can be helpful in developing support for teacher work.
Ključne besede:geography, professional development, professional biography, influence on professional development


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici