Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
HITRO ODZIVNI SISTEM VODENJA PROMETA V URBANIH OKOLJIH
Avtorji:
ID
Lutar, Robert
(Avtor)
ID
Sever, Drago
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Šraml, Matjaž
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Lutar_Robert_2015.pdf
(9,32 MB)
MD5: 237E4D93560563E7CF5A00AA7FDEE75F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V magistrskem delu so s pomočjo dinamičnega prometnega modela analizirane zamude, kapacitete, hitrosti in ostali indikatorji, ki pomembno vplivajo na cestnoprometne lastnosti in kakovost življenja v urbanih okoljih. Naloga obravnava prometni model srednje velikosti, ki vključuje geometrijske elemente prometnic obravnavanega omrežja (vrsta, kategorija, dolžina, širina, naklon), centroide in njihovo navezavo na omrežje, števne podatke za merodajno popoldansko prometnokonično obdobje (OD-matrika, struktura in nihanje prometnega toka znotraj koničnega obdobja) in križišča (nesemaforizirana, krožna, semaforizirana – krmiljenje) s predpostavko, da se je na tem urbanem cestnem omrežju pripetil nenapovedan izredni dogodek (delo na cesti ali prometna nesreča). V nalogi bodo predstavljene prednosti hitro odzivnega sistema vodenja prometa v urbanih okoljih v primerjavi z neodzivnim, ki predstavlja večino sistemov v slovenskih mestih. Prometni model hitro odzivnega sistema vodenja in upravljanja s prometom v mestih bo vzpostavljen na podlagi več različnih detektorjev, ki bodo zaznavali vrsto prometnega sredstva, hitrost, gostoto, pretočnost prometnega toka in zajemali video, ter spremenljivih prometnih znakih. Izvedeni bosta dve skoraj identični dinamični mikrosimulaciji in primerjani na osnovi različnih karakteristik v vodenju prometa. Iz te primerjave sledijo zaključki glede možnosti uporabe takega sistema vodenja prometa v slovenskem urbanem okolju.
Ključne besede:
planiranje prometa
,
modeliranje prometa
,
inteligentni transportni sistemi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Lutar]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48370
UDK:
519.8:656.1.01(043.2)
COBISS.SI-ID:
19540502
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NRFJNWSL
Datum objave v DKUM:
11.12.2015
Število ogledov:
2152
Število prenosov:
235
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUTAR, Robert, 2015,
HITRO ODZIVNI SISTEM VODENJA PROMETA V URBANIH OKOLJIH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : R. Lutar. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48370
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Marketinško komuniciranje
Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kompulzivno spletno nakupovanje
Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
Marketing države prek družbenih omrežij
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ON-LINE RESPONSE DYNAMIC TRAFFIC MANAGEMENT SYSTEM IN URBAN AREAS
Opis:
This Master’s work deals with analyzing dynamic traffic model of traffic delays, capacity, speed and other indicators, which affect on road traffic characteristics and living conditions in urban areas. Traffic models will include medium-size road network (lane type, lane width, lane length and lane grade), centroids, traffic data for morning peak hour period (OD matrices, structure and movement of traffic flow within a peak hour), intersections (sign control, roundabout, signals - phasing & timing) and will be analyzed by the predisposition of exist/no exist a specific barrier (work zone or traffic accident) on the road network. The advantages of the on-line response traffic management system in urban areas in comparison to non response system, which represent a majority in cities in Slovenia, will be demonstrated in the paper. The model of on-line response traffic management system will be built on the usage of many different detectors (speed, occupancy and video) and variable message signs. Two almost identical micro dynamic simulations will be performed, based on evaluation of differences in traffic characteristics the conclusion will be made and possible advantages of usage of on-line response TMS in real Slovenian urban areas will be shown.
Ključne besede:
traffic planning
,
traffic modeling
,
intelligent transport systems
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj