Naslov: | STALIŠČA STARŠEV DO NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA |
---|
Avtorji: | ID Škalič, Mateja (Avtor) ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Skalic_Mateja_2015.pdf (1,07 MB) MD5: E2ADD1EFB37519F9572B5D96032BD611
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrski nalogi prikazujemo stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja. Pri tem nas zanimajo stališča staršev do upravičenosti nacionalnega preverjanja znanja, lastne seznanjenosti, spodbujanja otrok za priprave in dosežkov otrok pri nacionalnem preverjanju znanja. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi so sodelovali starši šestošolcev (n=209) naključno izbranih devetih osnovnih šol v Pomurski in Podravski regiji. Pridobljene podatke smo kvantitativno obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultati kažejo, da je dosežek otroka na nacionalnem preverjanju znanja za starše dobra povratna informacija o njegovem znanju, vendar menijo, da ne pokaže celostnega znanja, saj je preverjanje le pisno. Starši menijo, da so jim rezultati, ki jih otrok doseže na preverjanju znanja, predstavljeni na razumljiv način. Menijo pa, da so o načinu izvajanja preverjanja znanja premalo seznanjeni. Starši s končano osnovno šolo in starši, ki bivajo v Pomurski regiji, menijo, da imajo pri spodbujanju otrok na nacionalno preverjanje znanja v primerjavi z učitelji manjšo vlogo. Starši iz Pomurske regije v primerjavi s tistimi iz Podravske menijo, da jim pri pripravah otroka na preverjanje znanja ni potrebno sodelovati. Ugotovljeno je bilo, da je rezultat, ki ga otrok doseže na nacionalnem preverjanju znanja, za starše pomemben. Staršem s končano nižjo stopnjo izobrazbe je pomembno, da je otrokov rezultat, ki ga doseže na nacionalnem preverjanju znanja, v skladu z njihovimi pričakovanji oziroma da jih otroci z dosežki zadovoljijo. |
---|
Ključne besede: | stališča, starši, osnovna šola, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, nacionalno preverjanje znanja, preizkus znanja. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Škalič] |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-48126  |
---|
UDK: | 316.644-055.52:37.091.26(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 21512456  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:NEROKDDY |
---|
Datum objave v DKUM: | 08.10.2015 |
---|
Število ogledov: | 2850 |
---|
Število prenosov: | 173 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
ŠKALIČ, Mateja, 2015, STALIŠČA STARŠEV DO NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Škalič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48126
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |