Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:
ID
Kop, Mateja
(Avtor)
ID
Ivanuš-Grmek, Milena
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čagran, Branka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Kop_Mateja_2015.pdf
(458,94 KB)
MD5: 7C0D112C810FE26E6403B44DBEFC2CCE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Formativno spremljanje ima v današnjem casu vedno pomembnejšo vlogo, saj pomeni bolj nazorno spremljanje slehernega ucenca ob pomoci in povratni informaciji ucitelja za doseganje optimalnega rezultata ucenca, primernega njegovim realnim zmožnostim. Konstruiranje znanja poteka ob procesu osmišljanja lastnih izkušenj. Pojmovanje bistva in nastajanja znanja temelji na prepricanju, da znanje ni nekaj, kar obstaja objektivno, neodvisno od tistega, ki spoznava, ampak je subjektiven konstrukt (zgradba), ki ga v procesu osmišljanja lastnih izkušenj ustvarja vsak posamezni ucenec. Proces formativnega spremljanja je osredotocen na ucenca, pri cemer ucenec razvija spretnosti in vešcine, ki vodijo v samostojno reševanje nalog. Vloga ucitelja je, da ucenca spremlja znotraj t. i. obmocja bližnjega razvoja, kar pomeni, da mu nudi ravno pravšnjo mero pomoci in vodenja. Na eni strani so ucenci v takšnem konstruktivisticnem okolju sooceni z izzivom, ki ga predstavlja samostojno odkrivanje koncepta, hkrati pa se ucijo, kako se uciti, razvijajo ter implementirajo strategije, ki so znacilne za samostojne mislece in ucence. Prav tako je bistvo konstruktivizma v pedagogiki poudarjanje nacina, procesa, ucencevega pridobivanja znanja oz. oblikovanja konstrukta. Za ucitelje, ki formativno spremljajo ucencevo znanje, je v veliki meri pomemben proces ucenja, to je proces, skozi katerega posameznik usvaja spretnosti, strategije in sredstva, s katerimi lahko ucinkovito izvede ucno nalogo. Pomembno je tudi, kdaj in kako se uporablja posamezna ucna strategija.
Ključne besede:
Osnovna šola
,
konstruktivizem
,
preverjanja znanja
,
formativno spremljanje
,
avtenticne in alternativne oblike preverjanja znanja
,
povratna informacija
,
portfolio.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kop]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47643-c7148202-a0f4-defe-7898-10514199997d
UDK:
37.091.26:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
21304840
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:S2ZQS0TS
Datum objave v DKUM:
14.04.2015
Število ogledov:
7409
Število prenosov:
1247
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOP, Mateja, 2015,
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kop. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47643
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Upoštevanje učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli
Uporaba mobilnih telefonov in aplikacij pri pouku geografije v osnovnih šolah
Pomen uporabe IKT pri pouku geografije v osnovni in srednji šoli
Uporaba interaktivne table pri pouku geografije v osnovni šoli
Portfolio in formativno spremljanje dosežkov učencev na primeru Južne Afrike pri pouku geografije v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
FORMATIVE MONITORING OF PUPILS IN PRIMARY SCHOOL
Opis:
Nowadays, constructivistic formative assessment has an increasingly important role, since it means a more exact following of every single learner with the teacher's help and feedback in order to achieve the best result possible when compared to his abilities. An individual does not recieve the knowledge from the outside but constructs it with his own activity. The proces of constructing knowledge is built by giving meaning to one's own experiences. Understanding the essence and the building of knowledge is based on a belief that knowledge is not something that exists objectively, independently from the one who is getting the experience and recognizing the meaning; instead, knowledge is a subjective construct which every single learner builds individually, throughout the process of giving meaning to thier own experiences. The process of formative assessment is focused on the learner, which can develop the skills for independent problem-solving. The teacher's role is monitoring the learner inside the socalled close development, within which he offers him the right amount of help and guidance. On one hand, learners in this kind of constructivistic environment are confronted with a challenge of individually detecting and building the concept, and on the other, they learn how to learn, they develop and implement the strategies that are typical for independent thinkers and learners. Also, one of the main points of constructivism in pedagogy is emphasising the ways, the process, the learner's generation of knowledge and production of the construct. For teaches who assess their learners' knowledge formatively, a very important aspect is the process of learning; the process through which the individual creates skills, strategies, and means of effectively performing a learning task. It is also important when and how a certain learning strategy is used.
Ključne besede:
Primary school
,
constructivism
,
knowledge testing
,
formative assessment
,
authentic and alternative forms of knowledge testing
,
feedback
,
portfolio
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj