| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev podjetja Simbio d.o.o.
Avtorji:ID Stopinšek, David (Avtor)
ID Kramar, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Stopinsek_David_2014.pdf (1,28 MB)
MD5: 2AA6B87E74C31ACD3602B1C1B9E0F13E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Kakovost je v našem življenju edino merilo s katerim lahko opredelimo nekaj kar smo ali kupili, izdelali, prodali ali kako drugače ocenili ter s tem temu pripisali neko vrednost oziroma ceno. S kakovostjo pa je povezano zadovoljstvo tistega, ki ta »izdelek« kupi, uporablja ali kako drugače pride z njim v kontakt. Zaradi človeškega nagona stremenja k popolnosti pa smo razvili različne metode s katerimi preverjamo stopnjo zadovoljstva s kakovostjo »izdelka« ter na takšen način popravljamo in opravljamo izboljšave ter smo tako vedno bližje popolnosti. V diplomski nalogi smo opredelili pojma kakovosti in storitev, predstavili smo tudi standarde kakovosti po ISO ter si pogledali metode za merjenje zadovoljstva uporabnikov. Nadaljevali smo s predstavitvijo podjetja Simbio, kakšna je njegova zgodovina in si pogledali katere storitve nudijo. Proti koncu diplomske naloge je sledila analiza ankete, katere namen je bil ugotoviti, v kolikšni meri so prebivalci mesta Celje zadovoljni s storitvami podjetja Simbio. Postavili smo si določene teze, ki smo jih nato na koncu diplomske naloge preverili s pomočjo izsledkov anketnih vprašalnikov. Na podlagi ugotovitev anket smo nato na koncu predlagali izboljšave in podali predloge s katerimi bi se po našem mnenju zadovoljstvo uporabnikov s storitvami podjetja Simbio izboljšalo.
Ključne besede:storitev, kakovost, metode za merjenje zadovoljstva
Kraj izida:Celje
Založnik:[D. Stopinšek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46617 Novo okno
UDK:005.6
COBISS.SI-ID:512633661 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GH5EI14T
Datum objave v DKUM:29.01.2015
Število ogledov:2285
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
STOPINŠEK, David, 2014, Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev podjetja Simbio d.o.o. [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : D. Stopinšek. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46617
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Measuring user satisfaction services in company Simbio Ltd
Opis:Quality in our life is the only critera by which we can define something that we buy, produce, sell or otherwise evaluate, and thus this attribute a value or price. The quality is linked to pleasure him who this "product" purchased, used or otherwise come into contact. Because the human instinct to excellence, we have developed various methods to check the level of satisfaction with the quality of the "product" and in this way repair and make improvements that we are always closer to perfection. In this thesis, we defined the concept of quality and service, we present the quality standards according to ISO and we looked at the methods for measuring user satisfaction. We continued with the presentation of the company Simbio, what is its history and look at what services they offer. Towards the end of the thesis is following the analysis of the survey, the purpose of which was to determine the extent to which the inhabitants of the town of Celje are satisfied with the services of companie Simbio. We have set a certain weights, which then were verified at the end of the thesis using the results of the questionnaires. Based on the findings of surveys, in the end we proposed improvements and made proposals which would, in our view, improved customer satisfaction with the services the company Simbio.
Ključne besede:service, quality, methods for measuring customer satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici