Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev podjetja Simbio d.o.o.
Avtorji:
ID
Stopinšek, David
(Avtor)
ID
Kramar, Uroš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Stopinsek_David_2014.pdf
(1,28 MB)
MD5: 2AA6B87E74C31ACD3602B1C1B9E0F13E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Kakovost je v našem življenju edino merilo s katerim lahko opredelimo nekaj kar smo ali kupili, izdelali, prodali ali kako drugače ocenili ter s tem temu pripisali neko vrednost oziroma ceno. S kakovostjo pa je povezano zadovoljstvo tistega, ki ta »izdelek« kupi, uporablja ali kako drugače pride z njim v kontakt. Zaradi človeškega nagona stremenja k popolnosti pa smo razvili različne metode s katerimi preverjamo stopnjo zadovoljstva s kakovostjo »izdelka« ter na takšen način popravljamo in opravljamo izboljšave ter smo tako vedno bližje popolnosti. V diplomski nalogi smo opredelili pojma kakovosti in storitev, predstavili smo tudi standarde kakovosti po ISO ter si pogledali metode za merjenje zadovoljstva uporabnikov. Nadaljevali smo s predstavitvijo podjetja Simbio, kakšna je njegova zgodovina in si pogledali katere storitve nudijo. Proti koncu diplomske naloge je sledila analiza ankete, katere namen je bil ugotoviti, v kolikšni meri so prebivalci mesta Celje zadovoljni s storitvami podjetja Simbio. Postavili smo si določene teze, ki smo jih nato na koncu diplomske naloge preverili s pomočjo izsledkov anketnih vprašalnikov. Na podlagi ugotovitev anket smo nato na koncu predlagali izboljšave in podali predloge s katerimi bi se po našem mnenju zadovoljstvo uporabnikov s storitvami podjetja Simbio izboljšalo.
Ključne besede:
storitev
,
kakovost
,
metode za merjenje zadovoljstva
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[D. Stopinšek]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46617
UDK:
005.6
COBISS.SI-ID:
512633661
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GH5EI14T
Datum objave v DKUM:
29.01.2015
Število ogledov:
2285
Število prenosov:
227
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STOPINŠEK, David, 2014,
Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev podjetja Simbio d.o.o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje : D. Stopinšek. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46617
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obvladovanje dokumentacije in merilne opreme v skladu s standardom ISO 9001:2000
QUALITY MANAGEMENT SYSTEM ISO 9001 AT THE NATIONAL INSTITUTE FOR PUBLIC HEALTH
Analysis of quality management system implementation in accordance with sist en iso 9001:2015 standard in the company droga kolinska d.o.
ISO 9001:2015 system management implementation in a Šinkovec transport, logistic, Ltd company
Control of the quality management system (qms) of the company Roto d.o.o.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Sistemi vodenja kakovosti - ISO 9001
Standard ISO 9001:2000 and geodesy
Sistem vodenja kakovosti v malem podjetju
Notranje komuniciranje vsebine poslovnika vodenja kakovosti v zavarovalni družbi
Sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2000/TickIT
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Measuring user satisfaction services in company Simbio Ltd
Opis:
Quality in our life is the only critera by which we can define something that we buy, produce, sell or otherwise evaluate, and thus this attribute a value or price. The quality is linked to pleasure him who this "product" purchased, used or otherwise come into contact. Because the human instinct to excellence, we have developed various methods to check the level of satisfaction with the quality of the "product" and in this way repair and make improvements that we are always closer to perfection. In this thesis, we defined the concept of quality and service, we present the quality standards according to ISO and we looked at the methods for measuring user satisfaction. We continued with the presentation of the company Simbio, what is its history and look at what services they offer. Towards the end of the thesis is following the analysis of the survey, the purpose of which was to determine the extent to which the inhabitants of the town of Celje are satisfied with the services of companie Simbio. We have set a certain weights, which then were verified at the end of the thesis using the results of the questionnaires. Based on the findings of surveys, in the end we proposed improvements and made proposals which would, in our view, improved customer satisfaction with the services the company Simbio.
Ključne besede:
service
,
quality
,
methods for measuring customer satisfaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj