| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomen reciklirane embalaže pri prodaji izdelkov Radenska, d.d.
Avtorji:ID Pintarič, Anja (Avtor)
ID Lisec, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Levičar, Stanislav (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Pintaric_Anja_2014.pdf (919,90 KB)
MD5: 54352D3867A471C5B83FA3745395C5D9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Diplomska naloga obravnava vlogo ter pomen in vpliv embalaže na več različnih vidikov: na okolje, na kupne navade potrošnika, na onesnaževanje okolja in podnebne razmere. Od odločitve potrošnika je odvisna količina odpadne embalaže in njen vpliv na onesnaževanje okolja, ki predstavlja danes velik problem in narekuje skrben premislek potrošnika pri izbiri ustrezne vrste embalaže. Diplomska naloga opredeljuje embalažo na več različnih načinov. Na začetku so opredeljeni splošni pojmi, vezani na pojem embalaža. V drugem, praktičnem delu pa se posvetimo obstoječemu stanju Radenske, d. d., kolikšna je nabava določene embalaže, kako poteka polnjenje plastenk in steklenic, ter kakšna je sama prodaja embalaže. Glede na te podatke je narejena kritična analiza in prenova obstoječega stanja. Glavni cilj diplomske naloge je bil raziskati, kakšen vpliv ima embalaža na samo odločitev potrošnika, predlagati racionalizacijo poslovanja v podjetju. Rezultati raziskave kažejo, da se ljudje v veliki meri odločajo za nakup izdelkov v plastenkah zaradi ugodne cene in praktičnosti. Rešitev problema bi bila v spodbudah povratne in nepovratne embalaže, tako da bi v Sloveniji uvedli takso na povratno in nepovratno embalažo, kot je to praksa v preostalih državah Evropske unije.
Ključne besede:nakup, okolje, plastična in steklena embalaža, zahteve trga
Kraj izida:Celje
Založnik:[A. Pintarič]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46430 Novo okno
UDK:502
COBISS.SI-ID:512620349 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B8BQ39ND
Datum objave v DKUM:22.01.2015
Število ogledov:1585
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
PINTARIČ, Anja, 2014, Pomen reciklirane embalaže pri prodaji izdelkov Radenska, d.d. [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : A. Pintarič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46430
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of recycled packaging in selling Radenska, d.d.
Opis:The thesis considers the impact and meaning as well as influence of packaging from multiple perspectives: environmental, consumer buying habits, pollution and climatic conditions. The decision of a consumer determines the amount of packaging waste and its influence on environmental pollutions. This represents a great problem nowadays and requires a thoughtful consideration of the consumer, regarding choosing the appropriate type of packaging. In the thesis, the packaging is categorized in several different ways. Firstly, it discusses the general terms associated with the word packaging. Secondly, in the practical part of the thesis, we focus on the existing state of Radenska d.d., the quantity of different types of packaging, ways of filling up the plastic and glass bottles as well as the sales of the packaging itself. Based on this data a critical analysis and a renewal of the existing state has been made. The main goal of this thesis was to research the impact of packaging on the decisions consumers make and to suggest a rationalization of operations of the company. The results of the research show that people mainly choose to purchase plastic bottles, due to its low costs and practicality. Solving this problem in Slovenia could happen by encouraging reusable and disposable packaging to be taxed the way it is in other European countries.
Ključne besede:purchase, environment, plastic and glass bottles, market needs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici