Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Avtorji:
ID
Hriberšek, Aljaž
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Hribersek_Aljaz_2014.pdf
(753,16 KB)
MD5: 81096C5DF85B44B27BF2BA615954D39A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Ključne besede:
Ključne besede: embalaža
,
vizualna komunikacija
,
čokolada
,
ustekleničena voda.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Hriberšek]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46269
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
11878940
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0H1BPVJM
Datum objave v DKUM:
01.12.2014
Število ogledov:
2492
Število prenosov:
327
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBERŠEK, Aljaž, 2014,
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Hriberšek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46269
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Through-plane and in-plane thermal diffusivity determination of graphene nanoplatelets by photothermal beam deflection spectrometry
Advantages and disadvantages of photothermal measurement methods estimating thermal transport properties (such as thermal conductivity, diffusivity and boundary resistance) of multilayered samples
Towards a novel method for iron species determination in Antarctic sea ice
Experimental sessions
Thermal diffusivity control in titanium dioxide nanofluid through phase tuning
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Corrosion protection of aluminium alloy using conversion and hybrid sol-gel coatings
Občutljivost termografije pri iskanju zračnih votlin v betonskih elementih
Karakterizacija zavarjenega spoja iz titana
Specific training for nuclear service providers
Acoustic emission behavior at rolled metals during mechanical tests
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF VISUAL PACKAGE (CHOCOLATE, WATER)
Opis:
Es ist die Verpackung, die bei den Artikeln verschiedenster Warenzeichen die visuelle Gestallt darstellt und gleichzeitig der ''Verkäufer von den Verkaufsregalen ist''. Die Verpackung präsentiert so die Kommunikationsmittel des Unternehmens. Die kann von maßgeblicher Bedeutung im Kaufentschluß des Verbrauchers sein. Im teoretischem Teil der Arbeit ist der Hintergrund der Warenzeichenformung vorgestellt, deren Warenbild, Identität und die übrigen Schlüßelmerkmale, die wichtig sind beim Verständniß einzelner Artikel mit der Betonung auf dem graphischen Ganzheitswarenbild. Die ist von zentraler Bedeutung beim Verständniß der Warenbilder einzelner Prdukte. In der Fortsetzung stelle ich den Konzept der Verpackung und den Verpackungsprozeß vor, dazu noch den Ausgangspunkt der visuellen Gestallt einzelner Verpackungen – die Aussagekraft, die Form, die Ausmaße, der Text, die Abbildung, Farben, die Etikete, die Typographie und andere Besonderheiten. Auch der psychologische Aspekt der Farbenwahrnehmung und anderer wichtiger visuellen Elemente ist miteinbezogen. In der empirischen Arbeit findet man die Analyse visueller Elemente der Verpackung für zwei Artikelkategorien: Schokoladen (Milka, Gorenjka, Lindt und Kinder) und Flaschenwasser (Zala, Oda, Dana und Evian). Die Grundhypothese der Arbeit, daß die visuelle Gestallt der Verpackungen einzelner Artikel alle Schlüßelelemente einer guten Verpackung beinhalten, haben wir bestätigt. Genauso bestätigt haben wir, daß unter den Verpackungen verschiedener Hersteller sichtliche Unterschiede bei den visuellen Segmenten bestehen. Dabei haben wir bei Milka unter den Schokoladen und Evian bei den Wassern gemerkt, daß die Verpackung eine anspruchsvolle, Ganzheitsgestallt besitzen, weill Sie schon längere Zeit auf dem Markt anwesend und Allgemein bekannter sind. Die letzte Hypothese haben wir nur teilweise bestätigt, weill sie nur in gewißen Elementen abweichen. Im Grunde unterscheiden sich die beiden von den Schlüßelmerkmalen her, aber nicht von den anderen. Im Abschluss sind Vorschläge angegeben, auf die der neue potenzielle Anbieter der beiden Artikelkategorien achten sollte, damit seine Verpackung alle Schlüßellelemente einer guten Verpackung beinhaltet, gleichzeitig aber die Besonderheiten des Warenzeichens ausdrückt und darstellt.
Ključne besede:
Schlüsselwörter: Verpackung
,
visuelle Kommunikation
,
Schokolade
,
Flaschenwasser.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj