Title: | MARKETING DOGODKA |
---|
Authors: | ID Perger, David (Author) ID Milfelner, Borut (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | VS_Perger_David_2014.pdf (1,17 MB) MD5: 56AA99146C125F438E8CF35DB8E216DC
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Final seminar paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Dogodki so priložnosti, ki se jih vsi radi udeležujemo, pa naj bodo športne, kulturne, izobraževalne ali katere druge. Zahtevnejša stran dogodka je njegova organizacija, ki mora potekati po določenem zaporedju, zato da ne izpustimo kakšnega pomembnega dela načrtovanja.
Skozi diplomski projekt želim predstaviti vse pomembne dele, od načrtovanja do izvedbe dogodka, ki ključno vplivajo na uspešnost vsakega dogodka. Največja napaka organizatorjev je, da pozabijo na aktivnosti po samem dogodku, ki so opisane v drugem poglavju.
Diplomski projekt je sestavljen iz štirih delov, ki so razdeljeni na podpoglavja. Prvi del predstavlja uvod, ki predstavi problematiko diplomskega projekta, njegove cilje, namen, predpostavke in omejitve ter metode dela.
V drugem delu diplomskega projekta definiram pojem dogodek, razložim njegov pomen ter opišem sestavne dele, na katere mora biti pozoren vsak organizator dogodka.
Tretji in najpomembnejši del diplomskega projekta je marketing dogodka, v katerem opišem marketinške aktivnosti, ki so povezane s samim dogodkom.
Zadnje poglavje predstavlja praktičen primer teniškega dogodka, ki sem ga organiziral. V tem delu opišem kako sem se lotil načrtovanja in organiziranja dogodka, kako sem iskal sponzorje, katere promocijske kanale sem izbral, samo izvedbo dogodka in aktivnosti izvajane po dogodku. |
---|
Keywords: | Dogodek, marketing dogodka, teniški turnir |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [D. Perger] |
---|
Year of publishing: | 2014 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-45956  |
---|
UDC: | 339.138 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11833628  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:6XBCGAMC |
---|
Publication date in DKUM: | 29.10.2014 |
---|
Views: | 2174 |
---|
Downloads: | 359 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
PERGER, David, 2014, MARKETING DOGODKA [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : D. Perger. [Accessed 17 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=45956
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Searching for similar works... 
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |