Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
Avtorji:
ID
Škorjanc, Jan
(Avtor)
ID
DONIK, BARBARA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Skorjanc_Jan_2014.pdf
(689,86 KB)
MD5: 104B2E9B9047CCB62A32321FA89CCCE3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Izhodišča: Dobra komunikacija je temelj kvalitetne oskrbe onkoloških bolnikov in nam pomaga, da lažje prepoznamo telesne in čustvene spremembe pri bolnikih s težko in pogosto tudi neozdravljivo boleznijo, kar pa je zelo pomembno, saj jim lahko le tako najbolje pomagamo. Poleg tega pa lahko s prijaznim ter empatičnim odnosom in komunikacijo pozitivno vplivamo na počutje in zadovoljstvo bolnikov. Namen diplomskega dela je bil predstaviti posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom. Metodologija: V empiričnem delu diplomskega dela smo uporabili kvantitativno metodologijo. Izvedli smo študijo. Podatke smo zbrali s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika, ki je sestavljen iz 18 vprašanj zaprtega tipa. Anketirali smo člane Društva za boj proti raku Velenje in Skupine za samopomoč bolnikom z rakom Velenje. V raziskavi so sodelovali člani omenjenega Društva in Skupine. Pridobljene podatke smo obdelali in uredili s pomočjo programov Microsoft Word in Microsoft. Rezultati: Z raziskavo smo ugotovili, da so bili onkološki bolniki v veliki večini zadovoljni z odnosom zdravstvenega osebja do njih. Največ koristnih informacij so pridobili od zdravnikov. Najbolj pa v odnosu z medicinskimi sestrami cenijo prijaznost, profesionalen odnos, pozitivno naravnanost, iskrenost in spoštovanje zasebnosti. Diskusija in zaključek: Sklenemo lahko, da je komunikacija z onkološkimi bolniki na splošno dobra. Ena večjih težav pa so bile premalo jasne in nerazumljive informacije s strani medicinskih sester. Pomembno je, da se zavedamo pomena dobre komunikacije z onkološkim bolnikom, saj lahko z dobro komunikacijo pridobimo bolnikovo zaupanje in spoštovanje, ter tako vplivamo na boljše medsebojno sodelovanje, boljše počutje in zadovoljstvo bolnikov kakor tudi na pozitiven izid zdravljenja.
Ključne besede:
komunikacija
,
veščine komunikacije
,
onkološki bolnik
,
rak
,
paliativna oskrba
,
smrt
,
žalovanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Škorjanc]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45406
UDK:
616-083:316.772.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
2053796
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GYT8TVTQ
Datum objave v DKUM:
01.12.2014
Število ogledov:
2378
Število prenosov:
432
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠKORJANC, Jan, 2014,
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Škorjanc. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45406
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen merjenja zastojnega urina pri bolnikih z multiplo sklerozo
Kakovost življenja pacientov z multiplo sklerozo
Pomen testiranja hoje pri bolnikih z multiplo sklerozo
Napovedovanje rehospitalizacij za paciente z multiplo sklerozo
Življenje z multiplo sklerozo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Fizioterapevtska obravnava bolnikov z multiplo sklerozo
Vpliv joge na kakovost življenja treh oseb z multiplo sklerozo
Prehransko vedenje bolnikov z multiplo sklerozo
Vpliv fizioterapije na rehabilitacijo oseb z multiplo sklerozo
Subjektivna ocena kakovosti življenja žensk z multiplo sklerozo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Specifics of communication with oncology patients
Opis:
Starting points: A good communication is the basis for a quality care of oncological patients and it helps us to recognise physical and emotional changes in patients with severe or incurable diseases, which could be very important in finding the best solutions for them. In addition, with kind and emphatic relationship and communication we can positively influence on the well-being and contentment of the patients. The purpose of the thesis was to present the specifics in communication with oncological patients. Methodology: In the empirical part of the thesis, the quantitative method was used. We performed a study. An anonymous questionnaire with, 18 closed typed questions was used. In study participated 35 members of The Velenje Association for the Fight against Cancer and by The Velenje Support Group for Patients with Cancer. The data was analysed and organised with Microsoft Office programs. Results: The study showed that oncological patients are mostly satisfied with the attitude of medical staff towards them. They get the most valuable information from the doctors. The patients appreciate kindness, professional attitude, positivity, honesty and respect for privacy that is shown from the nurses. Discussion and conclusion: We can conclude that the communication with the oncological patients is in general good. One of the biggest problems, according to the study results, was unclear and incomprehensible information given from the nurses. It is very important to understand the importance of a good communication with oncological patients, which leads to trust worthy and respectful relationship with patients, better interactions, well-being and satisfaction of patients and it is also shown in a positive treatment outcome.
Ključne besede:
communication
,
communication skills
,
oncological patients
,
cancer
,
palliative care
,
death
,
mourning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj