Naslov: | CRM KOT INFORMACIJSKA PODPORA MOBILNI PRODAJI |
---|
Avtorji: | ID Črnko, Katja (Avtor) ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Crnko_Katja_2014.pdf (1,39 MB) MD5: 327E5E41C4DAC7CE32417F9DC1B422B4
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Mobilni odnosi s strankami so ključnega pomena za ohranjanje dobrih odnosov s strankami in partnerji. Izbira pravega CRM sistema postaja za podjetja vedno bolj zahtevno in kompleksno delo, kajti na trgu je vedno več novih in bolj izvirnih ponudnikov mobilnih CRM rešitev. Le z upoštevanjem želja in zahtev zaposlenih v podjetju lahko izbere podjetje CRM rešitev, ki bo ugodno vplivala na vse ravni podjetja in omogočila brezhibno delovanje podjetja.
V prvem poglavju smo razložili osnovne definicije CRM rešitve, opredili njegov razvoj, arhitekturo, gradnike ter razvoj od nastanka do danes. CRM je novejši sistem, ki se šele razvija, čeprav je zasnova nastala že pred tisoče let, ko je kmet začel prodajati prve stvari. Podjetjem daje možnost inovativnega razmišlanja in prilagajanja strankam. Mobilni aparati so sedaj »modna muha« na trgu, kar pomeni, da njihova uporaba na vrhuncu. Tako je primerno, da razmislimo tudi o mobilnem poslovanju s pomočjo CRM rešitve.
V drugem poglavju smo tako opredelili ponudnike CRM-ja in njihove rešitve. Glavni ponudniki, ki so svetovno najbolj znani, so Salesforce.com, IBM in Microsoft.
V tretjem poglavju smo osnovno opisali postopek uvedbe CRM sistema po korakih. Gre za uvedbo kateregakoli CRM sistema, tako navadnega, kot tudi mobilnega. V nadaljevanju poglavja smo opisali tudi namen in uporabo ter dejavnike uvajanja CRM rešitve.
Četrto poglavje na kratko opredeljuje izbrano podjetje s pomočjo katerega smo prišla do ključnih informacij za praktični del magistrskega dela.
Peto poglavje je namenjeno informacijski podpori mobilni prodaji. V to poglavje je vključena opredelitev informacijske podpore, analiza glavnih ponudnikov, razlog in pričakovanja uvedbe ter predlog uvedbe mobilne CRM rešitve.
Sure step metoda je najenostavnejši način uvedbe CRM rešitve, ki bi omogočala celovito informacijsko podporo mobilni prodaji v SRC d.o.o. |
---|
Ključne besede: | Upravljanje odnosov s strankami, odnosi, »top« ponudniki, informacijska podpora mobilni prodaji, Shure Step metoda, SRC d.o.o. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Črnko] |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-45251  |
---|
UDK: | 658.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11798556  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:L3X9H0RQ |
---|
Datum objave v DKUM: | 07.10.2014 |
---|
Število ogledov: | 1826 |
---|
Število prenosov: | 156 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
ČRNKO, Katja, 2014, CRM KOT INFORMACIJSKA PODPORA MOBILNI PRODAJI [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Črnko. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45251
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |