Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DOMAČE NALOGE PRI POUKU GEOGRAFIJE NA PRIMERU OSNOVNE ŠOLE PETROVČE
Avtorji:
ID
Dobnik, Tanja
(Avtor)
ID
Kolnik, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Dobnik_Tanja_2014.pdf
(1,95 MB)
MD5: D4A1A8A83F3763EA31F324511E1CDF23
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Domače naloge predstavljajo del učnega procesa. Učenci z njimi dopolnjujejo pridobljeno znanje in razvijajo sposobnosti pri predmetu. Domače naloge pripomorejo tudi k sposobnosti samostojnega učenja. Domače naloge imajo torej več vlog in pomenov, ena izmed njih je, da prispevajo k uspešnemu učenju. Nobena izjema niso domače naloge pri pouku geografije. V empiričnem delu predstavljamo raziskavo na primeru Osnovne šole Petrovče o pogostosti, namembnosti in vsebini domačih nalog pri pouku geografije ter motiviranosti učencev in učiteljev zanje. Rezultati kažejo, da se učenci, učitelji in starši zavedajo pozitivnega vpliva domačih nalog na učenčevo učenje in razvijanje samostojnosti. Kljub temu učenci nalog ne opravljajo redno, učitelji dajejo premalo raznolike domače naloge, starši pa pogosto ne sodelujejo pri spremljanju in nastajanju domačih nalog pri pouku geografije. Predstavljamo primere treh domačih nalog pri pouku geografije, s katerimi je mogoče povečati zanimanje učencev za predmet, preveriti in utrditi njihovo znanje, spodbuditi delovne navade in s pomočjo raziskovalnih dejavnosti razvijati vseživljenjska znanja učencev.
Ključne besede:
domače naloge
,
geografija
,
učitelji
,
učenci
,
starši
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Dobnik]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44839
UDK:
37.091.322:91(043.2)
COBISS.SI-ID:
20779016
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XEC0PSL8
Datum objave v DKUM:
25.09.2014
Število ogledov:
2171
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBNIK, Tanja, 2014,
DOMAČE NALOGE PRI POUKU GEOGRAFIJE NA PRIMERU OSNOVNE ŠOLE PETROVČE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Dobnik. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44839
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Regionalna geografija Afrike
Mesto ponoči
Simbolni elementi na podeželju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Homework at literature lessons from the first to the fifth grade
Motiviranje učencev za delo domačih nalog
Želimo drugačne domače naloge
Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli
The effects of participation of pupils in Slovenian primary schools
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
HOMEWORK IN GEOGRAPHY LESSONS AT PRIMARY SCHOOL PETROVČE
Opis:
Homework represents a part of teaching and learning process by which learners complement the knowledge they have gained and develop their skills in the subject. Homework also helps to develop self-directed learning and has therefore multiple roles and meanings, one of them being the contribution to effective learning. Geography homework is no exception. In the empirical part we present a research in the case of Primary School Petrovče about the frequency, purpose and content of homework in Geography lessons and motivation of learners and teachers for them. The results show that learners, teachers and parents are aware of the positive impact of homework on students’ learning and the development of their autonomy. Nevertheless, learners do not do homework regularly, the variety of homework set by the teachers is poor and the parents often do not participate in the process of monitoring and the creation of homework in Geography lessons. We present three examples of Geography homework, by which we want to increase students’ interest in the subject, check and consolidate their knowledge, stimulate their working habits and develop their lifelong skills with the help of research activities.
Ključne besede:
homework
,
Geography
,
teachers
,
learners
,
students
,
parents
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj