Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Načini ugotavljanja znanja pri pouku matematike
Avtorji:
ID
Koprivšek, Nejc
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Repolusk, Samo
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Koprivsek_Nejc_2014.pdf
(904,62 KB)
MD5: 6558814C79E97A389416731459990257
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku matematike je pomemben del vzgojno-izobraževalnega procesa, skozi katerega gredo učenci. Učitelji preverjajo znanje matematike s pomočjo pisnih in ustnih preizkusov, uporabljajo pa tudi domače naloge, raziskovalne naloge, osebne mape in alternativne načine ugotavljanja znanja, ki zajemajo kvize, skupinsko reševanje nalog, sestavljanje nalog drug drugemu in uporabo računalniških aplikacij. Učitelji morajo biti pri podajanju in preverjanju znanja pozorni na učne cilje in standarde znanja, določene z učnim načrtom, ter na pokritost različnih tipov matematičnih znanj po izbrani taksonomiji znanj. S preverjanji morajo zagotoviti vsem učencem, tudi učencem s posebnimi potrebami, enake pogoje za izkazovanje znanja. Učencem dodelijo številčne ali opisne ocene. Predtesti so pisna preverjanja znanja, ki jih učenci pišejo pred pisnim ocenjevanjem. Empirični del tega magistrskega dela temelji na raziskavi, ki je bila izvedena na manjšem vzorcu, kjer smo raziskovali, ali in kako učitelji v slovenskih osnovnih šolah uporabljajo predteste. V rezultatih raziskave predstavimo aktualno prakso učiteljev pri izvajanju predtestov, kakšni naj bi bili predtesti po mnenju učiteljev in kakšen odnos imajo do njih. Pomembna je ugotovitev, da učitelji vedo, da predtesti niso obvezna oblika preverjanja znanja, vendar jih kljub temu pogosto uporabljajo. Predstavimo tudi prednosti in pomanjkljivosti predtestov ter nekatere predloge za učinkovito preverjanje znanja.
Ključne besede:
ugotavljanje znanja
,
preverjanje in ocenjevanje
,
pouk matematike
,
pisni preizkusi
,
predtesti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Koprivšek]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44362
UDK:
37.091.279.7:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
20619016
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:56HI0KC6
Datum objave v DKUM:
20.06.2014
Število ogledov:
2420
Število prenosov:
484
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOPRIVŠEK, Nejc, 2014,
Načini ugotavljanja znanja pri pouku matematike
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Koprivšek. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44362
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Farmakološka obravnava kaheksije pri bolnikih z rakom
Paliativna oskrba bolnikov z rakom
Slovenska priporočila za obravnavo kaheksije pri bolnikih z rakom
Farmakološko zdravljenje kaheksije pri bolnikih z rakom
Patofiziološka izhodišča za obravnavo kaheksije pri bolnikih z rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Assessment in the Mathematics Classroom
Opis:
Checking and grading of mathematical knowledge at mathematical courses is a very important part of the educational process through which the pupils go. Teachers check knowledge through written and oral examination, homework, investigations, personal data and alternative ways of assessment, which consist of quizzes, group problem solving, constructing tasks for each other and usage of computer applications. When teachers are preparing assessments, they have to bear in mind the teaching goals and standards of knowledge, which are defined with curriculum. Also different kinds of knowledge have to be covered by the selected taxonomy of knowledge. All the pupils, even those with special needs, have to have the same conditions to show their knowledge. Pupils get numerical or descriptive notes. Pretests are written exams, which pupils write before the real written assessment. The empirical part of this master thesis is based on research, which was made on a small sample, where we asked how and if the teachers in Slovenia’s primary school use pre-tests. The results show, how the pre-tests should look like and what kind of relationship do the teachers have towards them. A very important conclusion is that teachers know, that pre-tests are not obligatory work for them but they still often use them. We state positive and negative aspects of pretests and some proposals for effective assessments.
Ključne besede:
assessment
,
checking and grading
,
mathematics instruction
,
written tests
,
pre-tests
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj