| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načini ugotavljanja znanja pri pouku matematike
Avtorji:ID Koprivšek, Nejc (Avtor)
ID Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Repolusk, Samo (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Koprivsek_Nejc_2014.pdf (904,62 KB)
MD5: 6558814C79E97A389416731459990257
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku matematike je pomemben del vzgojno-izobraževalnega procesa, skozi katerega gredo učenci. Učitelji preverjajo znanje matematike s pomočjo pisnih in ustnih preizkusov, uporabljajo pa tudi domače naloge, raziskovalne naloge, osebne mape in alternativne načine ugotavljanja znanja, ki zajemajo kvize, skupinsko reševanje nalog, sestavljanje nalog drug drugemu in uporabo računalniških aplikacij. Učitelji morajo biti pri podajanju in preverjanju znanja pozorni na učne cilje in standarde znanja, določene z učnim načrtom, ter na pokritost različnih tipov matematičnih znanj po izbrani taksonomiji znanj. S preverjanji morajo zagotoviti vsem učencem, tudi učencem s posebnimi potrebami, enake pogoje za izkazovanje znanja. Učencem dodelijo številčne ali opisne ocene. Predtesti so pisna preverjanja znanja, ki jih učenci pišejo pred pisnim ocenjevanjem. Empirični del tega magistrskega dela temelji na raziskavi, ki je bila izvedena na manjšem vzorcu, kjer smo raziskovali, ali in kako učitelji v slovenskih osnovnih šolah uporabljajo predteste. V rezultatih raziskave predstavimo aktualno prakso učiteljev pri izvajanju predtestov, kakšni naj bi bili predtesti po mnenju učiteljev in kakšen odnos imajo do njih. Pomembna je ugotovitev, da učitelji vedo, da predtesti niso obvezna oblika preverjanja znanja, vendar jih kljub temu pogosto uporabljajo. Predstavimo tudi prednosti in pomanjkljivosti predtestov ter nekatere predloge za učinkovito preverjanje znanja.
Ključne besede:ugotavljanje znanja, preverjanje in ocenjevanje, pouk matematike, pisni preizkusi, predtesti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Koprivšek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44362 Novo okno
UDK:37.091.279.7:51(043.2)
COBISS.SI-ID:20619016 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:56HI0KC6
Datum objave v DKUM:20.06.2014
Število ogledov:2420
Število prenosov:484
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
KOPRIVŠEK, Nejc, 2014, Načini ugotavljanja znanja pri pouku matematike [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Koprivšek. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44362
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment in the Mathematics Classroom
Opis:Checking and grading of mathematical knowledge at mathematical courses is a very important part of the educational process through which the pupils go. Teachers check knowledge through written and oral examination, homework, investigations, personal data and alternative ways of assessment, which consist of quizzes, group problem solving, constructing tasks for each other and usage of computer applications. When teachers are preparing assessments, they have to bear in mind the teaching goals and standards of knowledge, which are defined with curriculum. Also different kinds of knowledge have to be covered by the selected taxonomy of knowledge. All the pupils, even those with special needs, have to have the same conditions to show their knowledge. Pupils get numerical or descriptive notes. Pretests are written exams, which pupils write before the real written assessment. The empirical part of this master thesis is based on research, which was made on a small sample, where we asked how and if the teachers in Slovenia’s primary school use pre-tests. The results show, how the pre-tests should look like and what kind of relationship do the teachers have towards them. A very important conclusion is that teachers know, that pre-tests are not obligatory work for them but they still often use them. We state positive and negative aspects of pretests and some proposals for effective assessments.
Ključne besede:assessment, checking and grading, mathematics instruction, written tests, pre-tests


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici