Naslov: | OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH |
---|
Avtorji: | ID Oletić, Sanela (Avtor) ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Oletic_Sanela_2013.pdf (2,17 MB) MD5: 3F56FBF99D0FF187A686AB21442E3B8B
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Vsi potrošnike pritegne nekaj zanimivega. Če stvar ni zanimiva, ji ne posvečamo pozornosti. Na podlagi tega naši možgani sprejmejo odločitev: da ali ne. Pri oglaševanju, še posebej preko družbenih omrežij, te dileme ni. Čeprav se tega ne zavedamo, se naše informacije zbirajo, podjetja pa to izkoriščajo za oglaševanje določenega izdelka ali storitve določeni osebi. Ta pojav se imenuje vedenjsko ciljanje (angl. »Behavioral targeting«).
Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo poskušali izpostaviti teoretična izhodišča marketinškega komuniciranja, oglaševanja na splošno in oglaševanja v digitalnih medijih. Slednje je tudi osrednja tema magistrske naloge.
Teoretična izhodišča so povzeta po domačih in tujih literaturi in virih, v praktičnem delu pa smo naredili spletno anketo, s pomočjo katere smo anketirali uporabnike digitalnega oglaševanja. V to smo na eni strani vključili končne uporabnike (zanimalo nas je, kakšno je njihovo stališče do digitalnega oglaševanja), na drugi strani pa podjetja kot uporabnike digitalnega oglaševanja.
Pri magistrskem delu smo poskušali izpostaviti pomembnost oglaševanja v digitalnih medijih in njegove prednosti ter slabosti. Podjetja imajo dandanes možnost, da lahko pri oglaševanju izkoristijo javnost in tako stopijo v stik z neposrednimi uporabniki. Zelo poceni lahko dobijo konkretne informacije o tem, kar jih zanima v zvezi s končnimi uporabniki, njihovimi željami, interesi, potrebami ipd., hkrati pa lahko tudi takoj oglašujejo svoje izdelke ali storitve točno določenim uporabnikom. Podjetja morajo današnjo digitalizacijo izkoristiti kot prednost pri poslovanju, hkrati pa se pri tem izogniti različnim prevaram in zlonamernim aktivnostim preko spleta. Oglaševanje s pomočjo družbenih omrežij je lahko v korist tako podjetjem kot samim uporabnikom prav zaradi povratne zveze med enimi in drugimi. |
---|
Ključne besede: | marketinško komuniciranje, tradicionalno oglaševanje, ciljno oglaševanje, digitalni mediji, družbena omrežja. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [S. Oletić] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-42655  |
---|
UDK: | 659.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 11619356  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LMXNSGLH |
---|
Datum objave v DKUM: | 09.01.2014 |
---|
Število ogledov: | 3440 |
---|
Število prenosov: | 635 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
OLETIĆ, Sanela, 2013, OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Oletić. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42655
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz repozitorija:
Ni podobnih del Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |