Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIGITALNI MEDIJI IN LEPOTNI IDEALI
Avtorji:
ID
Godec, Tadeja
(Avtor)
ID
Zajc, Melita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Godec_Tadeja_2013.pdf
(2,51 MB)
MD5: 1BC84138975638A885E04141D5D6B352
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Diplomska naloga predstavlja tehnološke perspektive množičnih medijev in njihove zmožnosti reprezentacije idealne lepote. Vsebuje tudi razlago podob telesa in človeške identitete v potrošniški družbi glede na oglaševalske prakse. V analizi so predstavljene naslovnice revije Vogue, ki prikažejo, kako se je odnos človeka do teles spreminjal glede na razvoj množičnih medijev, reprezentacijskih tehnologij in potrošništva.
Ključne besede:
DIGITALNI MEDIJI
,
LEPOTA
,
POTROŠNIŠTVO
,
OGLAŠEVANJE
,
VOGUE
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Godec]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41875
UDK:
316.77+111.85(043.2)
COBISS.SI-ID:
17393430
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GY68AUPO
Datum objave v DKUM:
13.09.2013
Število ogledov:
7856
Število prenosov:
469
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GODEC, Tadeja, 2013,
DIGITALNI MEDIJI IN LEPOTNI IDEALI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Godec. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41875
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ǂThe ǂimpact of the covid-19 pandemic on financial stability
ǂThe ǂimpact of the covid-19 pandemic on international trade
The impact of the COVID-19 pandemic on adolescent anxiety
The effect of the covid-19 pandemic on the business planning process
The impact of the COVID-19 pandemic on the incidence of obsessive compulsive disorder in adolescents
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Impact of the COVID-19 pandemic on the economy in Slovenia
Pulmonary pathology and COVID-19
COVID-19 pandemic and personal protective equipment in healthcare
ǂThe ǂimpact of the COVID-19 pandemic on the capital market
The global impact of the COVID-19 pandemic on the management and course of chronic urticaria
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIGITAL MEDIA AND BEAUTY IDEALS
Opis:
The thesis describes technological perspectives of mass media and its abilities to present ideals in beauty. It contains explanations of body image and human identity in consumer society, considering the practices used in advertising. An analysis presents covers of Vogue magazine that show how human attitude towards the human body changed according to mass media development, representation technologies and consumerism.
Ključne besede:
DIGITAL MEDIA
,
BEAUTY IDEALS
,
CONSUMERISM
,
ADVERTISING
,
VOGUE
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj