| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIGITALNI MEDIJI IN LEPOTNI IDEALI
Avtorji:ID Godec, Tadeja (Avtor)
ID Zajc, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Godec_Tadeja_2013.pdf (2,51 MB)
MD5: 1BC84138975638A885E04141D5D6B352
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomska naloga predstavlja tehnološke perspektive množičnih medijev in njihove zmožnosti reprezentacije idealne lepote. Vsebuje tudi razlago podob telesa in človeške identitete v potrošniški družbi glede na oglaševalske prakse. V analizi so predstavljene naslovnice revije Vogue, ki prikažejo, kako se je odnos človeka do teles spreminjal glede na razvoj množičnih medijev, reprezentacijskih tehnologij in potrošništva.
Ključne besede:DIGITALNI MEDIJI, LEPOTA, POTROŠNIŠTVO, OGLAŠEVANJE, VOGUE
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Godec]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41875 Novo okno
UDK:316.77+111.85(043.2)
COBISS.SI-ID:17393430 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GY68AUPO
Datum objave v DKUM:13.09.2013
Število ogledov:7856
Število prenosov:469
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GODEC, Tadeja, 2013, DIGITALNI MEDIJI IN LEPOTNI IDEALI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Godec. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41875
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIGITAL MEDIA AND BEAUTY IDEALS
Opis:The thesis describes technological perspectives of mass media and its abilities to present ideals in beauty. It contains explanations of body image and human identity in consumer society, considering the practices used in advertising. An analysis presents covers of Vogue magazine that show how human attitude towards the human body changed according to mass media development, representation technologies and consumerism.
Ključne besede:DIGITAL MEDIA, BEAUTY IDEALS, CONSUMERISM, ADVERTISING, VOGUE


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici