Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIH
Avtorji:
ID
Trošt, Žiga
(Avtor)
ID
Werber, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Trost_Ziga_2013.pdf
(1,63 MB)
MD5: CE84D715F3CEFBCBF628C2A9A144EB55
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Diplomsko delo obravnava večkanalno usklajeno prodajo, ki predstavlja centralno vodeno omrežje med seboj povezanih in usklajenih prodajnih kanalov, kot so klasična in spletna trgovina, elektronske cenovke, samopostrežna blagajna in kioski, družabna omrežja, pametni telefoni in vezane dejavnosti, kar omogoča samodejno posodabljanje informacij o prodajnih aktivnostih trgovca na vseh prodajnih kanalih hkrati. V prvem delu je opisan koncept večkanalno usklajene prodaje – kaj pomeni za trgovca in kaj za kupca, kaj so prodajni kanali in zakaj je usklajenost med njimi ključnega pomena. Temelji na analizi obstoječega stanja in podaja eno od možnih rešitev prenove celotnega sistema trgovca. Drugi del se osredotoča na dejansko uvedbo prodajnega kanala »elektronske cenovke« ponudnika ZBD Solutions. Opisan je celoten potek implementacije v eni izmed poslovalnic večjega slovenskega trgovca – kako je potekala, na kakšne težave smo naleteli in kako smo jih rešili. Obravnava tudi testno obdobje, na podlagi katerega se je naročnik odločil, da ne nadaljuje z uvajanjem tega prodajnega kanala.
Ključne besede:
večkanalno usklajena prodaja
,
prodajni kanal
,
elektronska cenovka
,
trgovec
,
trgovina
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41610
COBISS.SI-ID:
7220499
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZJTRX5N9
Datum objave v DKUM:
07.10.2013
Število ogledov:
2041
Število prenosov:
216
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TROŠT, Žiga, 2013,
UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41610
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPLEMENTATION OF MULTICHANNEL RETAILING FOR SLOVENIAN RETAILERS
Opis:
This thesis describes multi-channel retailing, a centrally managed network of connected retail channels, including retail stores, online stores, electronic shelf labels, self check-out, self service kiosks, social networks, smart phones and related businesses. It enables automatic updates of a retailer’s sales activities on all retail channels simultaneously. The first part of the thesis describes the concept of multi-channel retailing - what it means for the retailer and what it means for the customer. It describes retail channels and why the connection between them is so crucial. It is based on an analysis of the current situation and provides one of the possible solutions for upgrading a retailer’s entire system. The second part of the thesis focuses on an actual implementation of the retail channel »Electronic shelf labels« by ZBD Solutions. It describes the entire implementation procedure in one of the stores of a large Slovenian retail company – including the course of the implementation, what problems were encountered along the way, and the solutions to these problems. It also describes the test period, based on which the retailer decided not to continue implementing this retail channel.
Ključne besede:
multi-channel retailing
,
retail channel
,
electronic shelf label
,
retailer
,
store
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj